Hoi, ik ben 1 week geleden gepijpt door een vrouw en hierbij niet klaargekomen en heb geen bloed gezien. Ze zegt dat ze geen wondjes in haar mond had. Ik heb nu al de hele week last van misselijkheid, braken en hoofdpijn rondom de ogen. Zou dit HIV kunnen zijn?
Dat zal geen HIV zijn. Het zijn geen HIV symptomen. En HIV stel je ook niet vast op basis van symptomen. En zeker niet al na 1 week, maar door een HIV test
Wat zijn dan typische hiv symptomen want op internet wordt ik er niet duidelijk uit?
Bij 90% van alle mensen die een HIV infectie oplopen ontstaat er een conversiegriep. En dit is dan tussen de 3de en de 6de week na het contact. Dat is een griepachtig gevoel, zonder griep of verkoudheidsklachten maar met hele hoge koorts die ongeveer een week duurt.
Dat heb ik net geschreven....
Btw vij orale seks is het risico op HIV uiterst klein
Ik had dit ook aan sense gevraagd (van GGD) en die zeggen gepijpt worden is geen risico
Dus hoef je je geen zorgen te maken
Zeker niet nee. Dit is wat het rivm zegt over hpv
HPV is heel besmettelijk en geeft meestal geen klachten, daarom kan iemand met HPV zonder dat de persoon het weet iemand anders gemakkelijk besmetten. <b>Een condoom beschermt niet volledig</b>. Het virus kan ook overgedragen worden via de huid, handen en mond.
@Ikzelf29: je weet niet helemaal waar je het over hebt, want de vraag ging over hiv en jij schrijft iets over hpv.
@..: waarom vraag je advies/informatie bij Sense en/of GGD om later hier te komen vragen of dat wel betrouwbaar is?
Ik zelf heb 1 geprobeerd om na een pijpbeurt een afspraak te maken voor hiv test bij de GGD , er werd me leeftijd gevraagd en wat voor seksuele handelingen ik gedaan had. ( ik ben gepijpt zonder condoom en meer is er niet gebeurd geen bloed of iets gezien) en zonder dat er al gevraagd was wie me gepijpt had werd het al afgekapt van: meneer het risico om van een x gepijpt te worden hiv te krijgen is zo laag bijna nihil dat je helaas bij ons niet in aanmerking komt voor hiv tes. Andere soa testen kon wel omdat die veel besmettelijker zijn. En van x gepijpt worden en meer niet val je niet in een risico groep of je moet meer gedaan hebben dan je nu verteld. Mijn ervaring bij GGD