Zoeken Vraag het forum

Kan op hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wwt

Dus twee weken geleden was ik zat naar een prostitué gegaan. We hebben gwn seks gehad maar wel met condoom. En nu twee weken later wordt ik wakker met keelpijn en pijn in mijn linker knie. Kan dit hiv zijn? De condoom is na een standje er perongeluk afgegaan. Toen molestverzekering me terug hard maken met de hand en deze er terug rond doen.

9 reacties
    Reageren
    Wwt

* de condoom is er nooit af gegaan terwijl ik in haar vagina was. Maar daarna toen ik eruit was en deze minder hard werd.

Reageren
    Anoniem

Dit zijn geen hiv symptomen, en de kans om zo hiv te krijgen is eigenlijk nul.

Reageren
    Wwt

En als er tijdens dat zij de condoom er terug op deed een beetje vaginaal vocht op mijn penis is gekomen?

Reageren
    Anoniem
    John (moderator)

Deze;fde condoom gebruiken als dat gebeurt is niet zo handig. Zo zou je wel een sou kunnen oplopen. Maar geen HIV

Reageren
    Wwt

Ben nu 5 weken verder na dit contact. En heb last van nachtelijk zweten ,voel me misselijk en mijn maag is niet in orde en af en toe las van diaree. Is dit hiv? En wnr zou ik me het best laten testen? 6 of 8 weken? Want is 6 weken betrouwbaar?

Reageren
    Wwt

En heb ook een zere keel.

Reageren
    Anoniem

Antwoorden zijn al gegeven, dus geen zin om telkens weer hetzelfde te vragen.

Reageren
    John (moderator)

Testen het beste bij 6 weken

Reageren
Reageer op: Kan op hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.