Zoeken Vraag het forum

Controle test hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Als dit jouw topic is en dus ook de eerdere vragen hebt gesteld. ga dan hulp zoeken voor je angsten. Je hebt immers geen HIV

John (moderator)

Er hoeven niet eens andere klachten te komen.

Maar opgezette lymfeklieren op meerdere plaatsen in het lichaam en huiduitslag over het hele lichaam verdeeld kunnen ook voor komen

Reageren
    Anoniem

Zeker John?

Reageren
    John (moderator)
    Anoniem

Dus wat ik heb zijn geen typische hiv klachten? Schimmelinfectie penis ontstaan 2 weken na onveilig en eeen witte tong achteraan bij opstaan

Reageren
    Anoniem

Wat jij beschrijft heeft op zich niets met hiv te maken.

Wat er gebeurt bij jou is dat er een onveilig moment heeft plaatsgevonden, en dat je daarna door angst allerlei dingen die je voelt en ziet gaat koppelen aan dat onveilige moment. Dus een normale hoofdpijn zou dan b.v. ineens aan hiv gekoppeld worden. Witte aanslag op je tong heeft iedereen wel eens, maar jij koppelt dat aan hiv. Pijn in je been? -> hiv. Althans, zo ga jij dat ervaren door dat onveilige moment.

Het is daarom van belang om te weten dat je een bloedtest hebt laten doen na de windowfase en die test was negatief. Daarmee is het afgerond.

De angst zit er bij jou zo diep in dat het voor jou niet is afgerond met die test. Dan maak je jezelf ten onrechte gek en blijf je de angst voeden.

Negatieve test betekent geen hiv. Punt. Dat moet je vasthouden.

En als je dan inderdaad een schimmelinfectie hebt, dan moet je naar de huisarts toe. Het kan goed zijn dat je er een creme voor krijgt.

Reageren
    Anoniem

Dag John

Ik begrijp uw bericht zeer goed. Stel dat ik niet getest geweest zou zijn (wat niet het geval is), zouden de klachten dan iets te maken kunnen hebben met hiv? Ik vind het raar dat het dan zo snel zou komen in plaats van de typische griep

Reageren
    John (moderator)

als de klachten er niets mee te maken hebben als je getest bent, dan hebben ze er ook niets mee te maken als je niet bent getest.

Reageren
    Anoniem

Maar als ik niet getest zzou zijn bedoel ikw zijn mijn stmptomen iets wat bij een beginner hiv kan

Reageren
    Anoniem

Vraag is niet op mijn situatie gericht maar algemeen

Reageren
    John (moderator)

Ze passen niet bij hiv. Of je nou getest bent of niet.

Reageren
    Anoniem

Dus van alle mensen met hiv, heeft er niemand hetzelfde klachtenpatroon als mij?

Reageren
    John (moderator)

Zoek hulp voor je angsten! Je gaat er anders niet meer vanaf komen. Je hebt geen HIV!!!

Ik spreek niet alle mensen met HIV.

je hebt het over een klachtenpatroon, maar hebt geen klachten. Een schimmelinfectie is geen HIV klacht

Reageren
    Anoniem

Maar het is geen typsich ziektepatroon?

Reageren
    John (moderator)

Over wat voor een ziektepatroon heb je het??

Reageren
Reageer op: Controle test hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.