- Conversiegriep13 augustus 2019 om 12:25
Hallo John,
Ik had even een vraagje, maak mijzelf zorgen, 16 dagen na onveilige seks werd ik ziek laatst, dit waren de symptomen.
Dag 1 : in de avond kreeg ik keelpijn
Dag 2 : die ochtend voelde ik me niet zo lekker, ik was rillerig, ik had geen koorts, en had t gevoel dat me hoofd vol zat.
Dag 3 : ik kreeg een loopneus en voelde me nog een stukje zieker
Dag 4 : hier voelde ik me op zn slechtst, koorts, rond de 38,6,, loopneus, door me neus pratend, zat ik met thee op de bank, ook nachtzweten kwamnerbij kijken
Dag 5, voelde me. Iets beter, wel nog een beetje verhoging en begon met hoesten
Dag 6, begon met al iets beter te voelen, nog wel verkoudheidssymptomen
Dag 7, t ging weer beter, daarna was ik nog wel een tijdje moe en hoesten
Kan dit conversiegriep zijn? T rare vind ik namelijk de koorts, die is normaal bij griep, alleen naar mijn ervaring komen de symotomen dan sneller opzetten.
Hoop dat je me kan helpen
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2019 om 12:42Dat lijkt toch meer op een verkoudheid.
ReagerenConversiegriep13 augustus 2019 om 12:45John (moderator)
13 augustus 2019 om 12:53Bij een conversiegriep is de koorts toch veel hoger, en heb je eigenlijk geen specifieke verkoudheidsklachten
ReagerenConversiegriep13 augustus 2019 om 13:33Oke duidelijk, en dan nog 1 vraagje, waar begint een comversiegriep mee, want ik had eerst alleen keelpijn waar het mee begon, en voor zover ik weet is dat bij een verkoudheid omdat dat gedeelte als eerst geinfecteerd word, hoe is dat bij conversiegriep, kun je daar ook alleen keelpijm krijgen als eerste synotoon?
Reageren?13 augustus 2019 om 15:26?
ReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2019 om 16:10In principe met hoge koorts boven 39 graden
Reageren