- Stress8 augustus 2018 om 15:28
Is een test na 6 weken volledig betrouwbaar hij was toen negatief bij de ggd?
Zit nu op 8 weken geleden maar heb ontstoken amandelen,, opgezette lymfklieren in de nek en in 1 lies en een lichte verhoging.
Lees allerlei informatie overal die zegt dat de symptomen binnen 2 tot 8 weken moeten komen.
En lees ook verschillende informatie over wanneer een test nou betrouwbaar is.
Had overigens laatst een normale bloedtest met toename in witte bloedcellen (duid op ontsteking van amandelen door bacteriën)
Zou graag duidelijkheid willen over betrouwbaarheid en wanneer symptomen kunnen komen. Ook had de bloedtest dan minder witte bloedcellen moeten geven?
9 reactiesReagerenStress9 augustus 2018 om 01:34Tandor?
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2018 om 03:42De test bij 6 weken is absoluut betrouwbaar
ReagerenStress9 augustus 2018 om 03:51Thanks, zou je ook de andere vragen willen beantwoorden uit mijn bericht. Al is het maar om mij gerust te stellen
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2018 om 04:02Je hebt geen HIV dus komen er ook geen symptomen
ReagerenStress9 augustus 2018 om 04:09Je kan er niet wat uitgebreider op in gaan?
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2018 om 10:13HIV kan alleen worden vastgesteld door te testen op antigenen en antistoffen. Dat is bij 6 weken gedaan. Aks HIV zo ver gevorderd is dat het echt effect heeft op je bloedcellen, ben je jaren verder en gaat HIV over in AIDS.Maar het heeft geen zin om je daarmee bezig te houden. Je hebt geen HIV
ReagerenStress9 augustus 2018 om 11:51Heb voor mijn gemoedstoestand vandaag nog een hiv test gedaan ( in China) krijg morgen middag het resultaat .
ReagerenStress10 augustus 2018 om 07:34Hoi, heb nu na 8.5 week wederom negatief getest, kan het denk ik eindelijk achter me laten
ReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2018 om 03:43dat zou ik ook maar doen dan
Reageren