Zoeken Vraag het forum

Test na ongeveer 5.5 week

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemm

ik heb ook een test gedaan na 9 weken en bleek geen hiv te hebben maar heb wel jeukende bultjes , nu zit ik te denken dat ze een gebruikte naald hebbend gebruikt bij het bloed afnemen , endat ik zo alsnog dus wel misschien hiv heb opgelopen..

John (moderator)

Dan heb je huiduitslag over het hele lichaam.

Reageren
    Acce

Zou je zelf tevreden zijn met een uitslag na 5.5 week Tandor ?

Reageren
    John (moderator)

Onmogelijk

Reageren
    John (moderator)

ik wel

Reageren
    Acce

Waar bedoel je “onmogelijk” voor?

Reageren
    John (moderator)

nu zit ik te denken dat ze een gebruikte naald hebbend gebruikt bij het bloed afnemen.

daar sloeg onmogelijk op. maar de berichtjes hadden zich gekruist zie ik

Reageren
    Anoniemm

nee heb het niet over heel me lichaam , maar wel bijde armen best wel veel rode bultjes..

Reageren
    John (moderator)

Bij HIV is het je hele lichaam en zijn er op verschillende plekken opgezette lymfeklieren

Reageren
    anoniemm

Heb wel een bultje achter me oor is dat een opgezette lymfeklier?

Reageren
    Anoniem

En ze hadden wel een sticker op de buisjes  waar me bloed in zat geplakt , maar daar stond geen naam op ofzo alleen cijvers dacht ik , ik neem aan dat ze die niet doorelkaar kunnen halen?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik zo niet beoordelen… maar eigenlijk is dat niet van belang want je hebt geen HIV

Reageren
    Acce

Hi,

Realiseer me nu dat ik sinds ongeveer 26 July een wat wit/gelige en harige tong heb. Poets gewoon normaal m’n tanden en hebben verder geen andere klachten. Kan dit met hiv te maken hebben ( heb zelf het idee dat het er is sinds ik gevlogen en gegeten in het vliegtuig heb  )

Reageren
Reageer op: Test na ongeveer 5.5 week
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.