Zoeken Vraag het forum

hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bimbam

omdat voorvocht van de man en voorvocht van de vrouw , kleine hoeveelheid hiv bevat !? waarom kan je dan niet zo besmet geraken ? moet je daarvoor echt intiem gaan ? ( neuken ) ?

25 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat deze reactie in een ander topic had moeten staan?

Reageren
    bimbam

kunnen jullie mij een antwoord geven op de vraag aub ?

Reageren
    bimbam

moet je een grote hoeveelheid voorvocht op de eikel hebben voor een eventuele besmetting ? hiv ???maak mij daar echt zorgen over !

Reageren
    John (moderator)

Doorgaans krijg je zo geen HIV infectie…

Reageren
    John (moderator)

Het zou wat makkelijker zijn aks je nou eens vertelde wat er is gebeurd en waarom je denkt een HIV infectie opgelopen te kunnen hebben.

Reageren
    bimbam

thaise massage gedaan met happy end . ze is daarbij over mijn penis gegaan met haar vagina . eikel was bloot en stijf . dacht op deze manier hiv te kunnen hebben oplopen . ze is dus met haar vagina over mijn eiekel beginnen vrijven . das wat er gebeurd is . voorvocht van mij en haar kunnen zich toch zo vermengt hebben op deze manier ? kans op hiv ??? hebben niet gepenetreerd of aan oraal contackt gedaan . mijn vraag is ? kan hiv op deze manier ? of moet je daarvoor echt intiem gegaan zijn ?

Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je geen HIV hoor.

Reageren
    bimbam

voorvocht zit toch ook hiv ? kan toch via plas gaatje in het lichaam geraken ? zo ook via de slijm vliezen ? waarom kan het niet op deze manier ?

Reageren
    John (moderator)

Theoretisch gezien zou het kunnen, maar die kans is nagenoeg nihil. Dat zou iets anders zijn geweest bij neuken…

Reageren
    bimbam

praktijk komt het niet voor dan ? waarom bij neuken dan wel ?

Reageren
    bimbam

mag ik vragen naar wie jij bent in funcktie hier ? verpleger of verpleegster … enz

Reageren
    John (moderator)

Ik ben een zorgprofessional….

Reageren
    John (moderator)

Bij neuken wel omdat het contact intensiever is, er makkelijk wondjes kunnen ontstaan, de viral load in de vagina groter kan zijn. Maar ook bij neuken is de kans nog redelijk klein hoor

Reageren
    bimbam

dus moet ik mij echt geen zorgen maken ? hoef ik mij niet te laten test op hiv ?

Reageren
Reageer op: hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.