- bimbam3 juli 2018 om 11:06
omdat voorvocht van de man en voorvocht van de vrouw , kleine hoeveelheid hiv bevat !? waarom kan je dan niet zo besmet geraken ? moet je daarvoor echt intiem gaan ? ( neuken ) ?
25 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 11:17Ik denk dat deze reactie in een ander topic had moeten staan?
Reagerenbimbam3 juli 2018 om 11:22kunnen jullie mij een antwoord geven op de vraag aub ?
Reagerenbimbam3 juli 2018 om 11:25moet je een grote hoeveelheid voorvocht op de eikel hebben voor een eventuele besmetting ? hiv ???maak mij daar echt zorgen over !
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 11:28Doorgaans krijg je zo geen HIV infectie…
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 11:29Het zou wat makkelijker zijn aks je nou eens vertelde wat er is gebeurd en waarom je denkt een HIV infectie opgelopen te kunnen hebben.
Reagerenbimbam3 juli 2018 om 13:40thaise massage gedaan met happy end . ze is daarbij over mijn penis gegaan met haar vagina . eikel was bloot en stijf . dacht op deze manier hiv te kunnen hebben oplopen . ze is dus met haar vagina over mijn eiekel beginnen vrijven . das wat er gebeurd is . voorvocht van mij en haar kunnen zich toch zo vermengt hebben op deze manier ? kans op hiv ??? hebben niet gepenetreerd of aan oraal contackt gedaan . mijn vraag is ? kan hiv op deze manier ? of moet je daarvoor echt intiem gegaan zijn ?
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 13:53Zo krijg je geen HIV hoor.
Reagerenbimbam3 juli 2018 om 13:59voorvocht zit toch ook hiv ? kan toch via plas gaatje in het lichaam geraken ? zo ook via de slijm vliezen ? waarom kan het niet op deze manier ?
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 14:09Theoretisch gezien zou het kunnen, maar die kans is nagenoeg nihil. Dat zou iets anders zijn geweest bij neuken…
Reagerenbimbam3 juli 2018 om 14:13praktijk komt het niet voor dan ? waarom bij neuken dan wel ?
Reagerenbimbam3 juli 2018 om 14:15mag ik vragen naar wie jij bent in funcktie hier ? verpleger of verpleegster … enz
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 14:20Ik ben een zorgprofessional….
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 14:24Bij neuken wel omdat het contact intensiever is, er makkelijk wondjes kunnen ontstaan, de viral load in de vagina groter kan zijn. Maar ook bij neuken is de kans nog redelijk klein hoor
Reagerenbimbam3 juli 2018 om 14:47dus moet ik mij echt geen zorgen maken ? hoef ik mij niet te laten test op hiv ?
Reageren