- …7 november 2017 om 21:22
Ik heb t over dat stel je voor dat meisje waar k me zorgen over heb gemaakt, mij geinfecteerd heeft en ik dat meisje die nu verkouden is?
John (moderator)
7 november 2017 om 21:23Ik ben de weg een beetje kwijt blijkbaar, maar dat komt omdat een nieuw topic bent gestart en ik dus niet meer teug kan lezen.
Je bedoeld nu dus het meisje dat nu je vriendin is?
Dat is toch gewoon een verkoudheid? Dat heeft niks met HIV te maken. Ze had sowieso geen koorts…
Reageren…7 november 2017 om 21:29Ik ben in Zuid Afrika voor school, en heb daar een meisje ontmoet tijdens t uitgaan (gekleurd). Wij naar huis gegaan, condoom om gedaan maar was te dronken om ‘m omhoog te krijgen dus besloten we te stoppen (haha).
Maarrrrrr…
Daarna elkaar oraal bevredigd, gevingerd, en naar mijn idee is het topje van mijn penis ook tegen haar vagina aangekomen.
We eindigden met vingeren, wat nogal heftig en ruw ging; aan het einde toen ze kwam had ik bloed aan mijn vingers omdat het zo hard ging.Nu na een paar weken heb ik last van de volgende dingen:
– Keelpijn
– Klein beetje spierpijn in mijn nek
– Droge eikel, met heel af en toe wat mini schilfertjesBij goed nadenken weet ik dat de keelpijn kan komen door de wind hier: die kan waanzinnig hard zijn. En de spierpijn kan zijn omdat ik elke dag van half 9 tot 5 achter mn bureau zit, ingespannen. Maar toch..
Daarnaast heb ik met een Namibiaans meisje zonder condoom seks gehad. Ze is uiteindelijk ook mn vriendin hier geworden. Zij doneert echter elke maand bloed en wordt dus elke keer gescreend op HIV. Over haar maak ik me dus geen zorgen, maar ik wil dit ook even melden.
^
ReagerenJohn (moderator)
7 november 2017 om 21:41Aardig van je om me de tekst te leveren. Maar ik had dus net uiteindelijk wel begrepen over welk meisje dat je het had.
De klachten die je vriendin van nu heeft, zijn geen HIV klachten. dat is toch een verkoudheid.
ReagerenAnoniem18 november 2017 om 18:57Hoi …… heb je nog kunnen testen vandaag?
Reageren