Zoeken Vraag het forum

Heel erg bang voor HIV

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lamama

Wie kan mij aub helpen

Ik heb op 18 december 2016 sex gehad zonder condoom. Ik ben altijd heel voorzichtig maar was zo dronken dat ik schijt had. Het duurde 5 minuten en hy is niet klaargekomen omdat we beide te moe waren om verder te gaan. Afgelopend woensdag 11 januari 2017 heb ik sneltest gehad via de ggd. Die was negatief. De arts van de ggd zei dat het 95% betrouwbaar is et het gebeurt bijna nooit dat het daarna positief wordt. Ik moest wel over 2 maanden terugkomen. Ik heb sinds deze week een beetje last van stijve spieren bij myn nek , diaree , overgeven en misselijk. Mijn huisarts zei dat ik buikgriep heb vandaar die symtonen. Daarnaast heb ik last van mondbranden. Sinds gisteren heb ik witte vlechtjes in mijn vagina mond en ik denk zelf dat het schimmelinfectie is maar je weet maar nooit. Alles gaat in mijn hoofd heen nu !!

Ik heb geen griep symtonen, koorts etc.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn geen HIV symptomen.

Reageren
    Lamama

ok erg bedankt. Ik denk 24/7 aan hiv en ik slaap zo slecht. Ik krijg morgen of dinsdag de andere soa uitslagen. Morgenochtend heb ik een afspraak bij mijn huisarts voor vaginal onderzoek. Mijn vraag is, hoe betrouwbaar is die sneltest na 4 weken ongeveer. 

Reageren
    John (moderator)

Die is na 4 weken toch al zeer betrouwbaar.

Reageren
    Lamama

Bednkt???

Reageren
    kep

Die test kun je als zeker beschouwen. Na 4 weken zijn de huidige testen rond de 98% en dan nog erbij genomen dat je vaginale seks gehad hebt is de kans dat je hiv op gelopen zou hebben heeel heeel erg klein. De kans dat je een andere soa opgelopen zou hebben is wel stukken groter. Vooral chlamydia kans is groot.

Reageren
    Lamama

@kep bedankt. Net de andere uitslagen binnen en heb GELUKKIG GEEN SOA !!!

Reageren
Reageer op: Heel erg bang voor HIV
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.