Zoeken Vraag het forum

bang voor Hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bange jongen

Beste ik had een vraag ik ben een jongen van 20 en 3 maanden geleden had ik veilge seks met een vreemde man.Maar sinds de laatste weken heb ik last van spierpijnen, vermoeidheid, tintellingen in de handen. Een paar weken geleden had ik last van mijn buik en liet ik bloed trekken en had ik een tekort aan vitamine b12 en foliumzuur omdat mijn darmen deze niet tegoei zouden opnemen zei de dokter. Maar toen had ik nog geen klachten dus dacht ik er niet over na.Maar nu ben ik een beetje in paniek geschoten omdat mijn teenagels geinfecteerd zij met canida en nu maak ik mij grote zorgen. Alvast bedankt groeten.

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je klachten toch vooral door vitamine B12 gebrek worden veroorzaakt.

Voor het overige kun je natuurlijk een soa test laten doen.

Reageren
    bezorgde jongen

Dus je denkt niet meteen aan hiv groeten ?

Reageren
    John (moderator)

Het zijn geen klachten die mij meteen aan HIV doen denken. Wel aan een vit B12 tekort

Reageren
    bange jongen

oke bedankt dan zal ik proberen wat minder te panikeren groeten

Reageren
    yordi1

Deze gedachte kan je inderdaad uit je hoofd halen.

Reageren
    bange jongen

ik ga me toch voor de zekerheid maar laten testen groeten

Reageren
    kep

Als je veilige seks gehad hebt, waar maak je je dan zorgen over?

Reageren
    bange jongen

omdat ik 3 weken geleden iemand onveilig gepijpt heb en gepijpt ben geweest , maar ik had daarvoor dus al een vitamine b12 tekort maarja maak me toch zorgen groeten

Reageren
    John (moderator)

De kans op HIV bij orale seks is op zich al heel erg klein.

Maar je moet wel wat voorzichtiger zijn met je contacten. Onveilige seks geeft altijd risico’s

Reageren
    bange jongen

ja weet het maar omdat ik last heb van een kriebel in de keel en ik me al terug veel beter voel vindt ik het raar groeten

Reageren
    John (moderator)

Het kan ook gewoon een virusinfectie zijn. Zoals een verkoudheidsvirus. Dat heerst momenteel.

Reageren
    bange jongen

Ik zal me wel laten testen maar het is nu nog maar 3 weken geleden kunnen ze het wel zien dan ? alvast bedankt want volgens mij ben ik mij zelf echt zot aan het maken want ben er echt niet gerust in.

Reageren
    John (moderator)

Testen voor soa’s kan 2 weken nat het contact. Voor HIV pas na 4 weken.

Reageren
    bange jongen

oke nog effe dan bang afwachten dan

Reageren
Reageer op: bang voor Hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.