Zoeken Vraag het forum

Herpes genitalis?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, 2 weken geleden heb ik bloed laten trekken bij men huisarts. Dit was omdat mijn weerstand al een tijdje niet oke is. Wat bleek dat alles in mijn bloed in orde was. Ik heb nu iets blaasachtig in mijn schaamstreek. Ik vraag me nu af of ze bij die bloedtest dan ook kunnen zien of ik een geslachtsziekte had (herpes)? Mijn lief had me een maand geleden ofzo wel gepijpt met een koortslip.

Maar als er iets was hadden ze dat toch wel gezien in mijn bloed zeker?

alvast bedankt

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Het blaasje ziet er zo uit.

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt toch meer op een klein puistje.
    Herpes kunnen ze bij een regulier bloedonderzoek niet vaststellen. Ook andere soa’s niet als daar niet specifiek naar gekeken wordt.
    Orale seks met een koortslip kan inderdaad wel tot een herpes besmetting leiden..

Reageren
    Anoniem

Hoe ziet zo een blaasje er dan uit? Bij mij is het een roodachtig bultje en het jeukt niet echt.

Reageren
    John (moderator)

Een blaasje van een herpes infectie is een vochtblaasje. Dat prikt en is pijnlijk. Als je erop drukt, dan gaat het stuk en ontstaat een zweertje.

Reageren
Reageer op: Herpes genitalis?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.