Zoeken Vraag het forum

Is dit herpes?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alexander97

Ben al aan de slag gegaan met Sudo om het op te laten drogen. Sinds afgelopen december heb ik soms last van deze bultjes, wat opvalt is dat ik ze altijd krijg na een paar dagen nadat ik heb gemasturbeerd. Na de seks heb ik geen bultjes, ook niet enkele dagen/weken later. Altijd op dezelfde plek, niet bijzonder veel last.

8 reacties
    Reageren
    Alexander97

Wilt de foto niet toegevoegd worden?

Reageren
    Yes
    Alexander97

Kleine aanvulling: ik ben nu aan het smeren met miconazolnitraat en dit lijkt goed zijn werk te doen. Kan het geen schimmel zijn? Ik heb al jaren een vaste bedpartner en in het verleden maar 2 seksuele partners gehad, op jonge leeftijd dus de kans op herpes is minimaal, lijkt mij.

Reageren
    Anoniem

De twee kleine ‘bultjes’ lijken inderdaad herpes blaasjes.

Reageren
    Alexander97

Hmmm, dat is balen. Kan een uitbraak getriggerd worden door masturbatie? Doordat de huid wat geïrriteerd raakt?

Reageren
    Anoniem

Ja. Triggers zijn stress, zonlicht en een ongezonde levensstijl maar ook wrijving.

Als je blaasjes hebt is het wel belangrijk er vanaf te blijven om te voorkomen dat je jezelf op andere plekken besmet.

Reageren
    Alexander97

Ik ben ermee naar de huisarts geweest maar gelukkig geen herpes, ontstoken talgklieren die door wrijving (droogte van de huid, scheurtjes) geïrriteerd raken en ontsteken. Bij masturbatie wat olie gebruiken, zo wordt de huid ook weer wat vetter. Gelukkig een meevaller.

Reageren
    Alexander97

Ik ben ermee naar de huisarts geweest maar gelukkig geen herpes, ontstoken talgklieren die door wrijving (droogte van de huid, scheurtjes) geïrriteerd raken en ontsteken. Bij masturbatie wat olie gebruiken, zo wordt de huid ook weer wat vetter. Gelukkig een meevaller.

Reageren
    Nouuuu

Lijkt mij gewoon herpes

Reageren
Reageer op: Is dit herpes?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.