- Alexander974 oktober 2025 om 20:20
Ben al aan de slag gegaan met Sudo om het op te laten drogen. Sinds afgelopen december heb ik soms last van deze bultjes, wat opvalt is dat ik ze altijd krijg na een paar dagen nadat ik heb gemasturbeerd. Na de seks heb ik geen bultjes, ook niet enkele dagen/weken later. Altijd op dezelfde plek, niet bijzonder veel last.
8 reactiesReagerenAlexander974 oktober 2025 om 20:36Yes5 oktober 2025 om 08:07Yes
ReagerenAlexander975 oktober 2025 om 08:15Kleine aanvulling: ik ben nu aan het smeren met miconazolnitraat en dit lijkt goed zijn werk te doen. Kan het geen schimmel zijn? Ik heb al jaren een vaste bedpartner en in het verleden maar 2 seksuele partners gehad, op jonge leeftijd dus de kans op herpes is minimaal, lijkt mij.
ReagerenAnoniem5 oktober 2025 om 08:19De twee kleine ‘bultjes’ lijken inderdaad herpes blaasjes.
ReagerenAlexander975 oktober 2025 om 08:50Hmmm, dat is balen. Kan een uitbraak getriggerd worden door masturbatie? Doordat de huid wat geïrriteerd raakt?
ReagerenAnoniem5 oktober 2025 om 09:58Ja. Triggers zijn stress, zonlicht en een ongezonde levensstijl maar ook wrijving.
Als je blaasjes hebt is het wel belangrijk er vanaf te blijven om te voorkomen dat je jezelf op andere plekken besmet.
ReagerenAlexander9718 oktober 2025 om 21:35Ik ben ermee naar de huisarts geweest maar gelukkig geen herpes, ontstoken talgklieren die door wrijving (droogte van de huid, scheurtjes) geïrriteerd raken en ontsteken. Bij masturbatie wat olie gebruiken, zo wordt de huid ook weer wat vetter. Gelukkig een meevaller.
ReagerenAlexander9718 oktober 2025 om 21:36Ik ben ermee naar de huisarts geweest maar gelukkig geen herpes, ontstoken talgklieren die door wrijving (droogte van de huid, scheurtjes) geïrriteerd raken en ontsteken. Bij masturbatie wat olie gebruiken, zo wordt de huid ook weer wat vetter. Gelukkig een meevaller.
ReagerenNouuuu21 oktober 2025 om 21:05Lijkt mij gewoon herpes
Reageren