- Anoniem7 april 2024 om 11:37
Zou dit herpes kunnen zijn? Ik heb geen pijn aan de wondjes, ze jeuken af en toe. Niet constant. Verder ook geen pijn bij plassen of overige klachten. Geen last van witte blaadjes ook.
Bij het googelen van wondjes in schaamstreek kom je als snel uit bij herpes.
9 reactiesReagerenAnoniem7 april 2024 om 11:49Foto
ReagerenAnoniem7 april 2024 om 12:03Foto komt niet door.
ReagerenAnoniem7 april 2024 om 12:09Nog een x
ReagerenAnoniem7 april 2024 om 12:12Anoniem7 april 2024 om 12:16De wondjes in m’n lies zijn terugkerend, de plek op mijn schaamlip kreeg ik na een bezoek aan de sauna. Maar weet niet of dit ook in verband kan staan met evt herpes
ReagerenAnoniem7 april 2024 om 13:42Niet eenvoudig te zeggen maar het lijken wel herpes blaasjes. Vooral dat bovenste groepje.
ReagerenAnoniem7 april 2024 om 15:43Kan dat ook zonder dat er vocht aanwezig was en echt een blaar?
ReagerenAnoniem8 april 2024 om 10:28Voor de mensen die zich ook helemaal gek googlen op verdenking van herpes. Ik raad je aan om naar de huisarts te gaan.
Dokter vertelde me deze ochtend dat het niet lijkt op herpes en dat hij dat in dat geval meteen zou kunnen zien omdat er dan ook blaasjes aanwezig zouden moeten zijn. Dit is niet de manier waarop herpes zich presenteert. Daarnaast had ik het dan ook echt moeten voelen omdat herpes pijnlijk is.Een geruststelling voor mij en hopelijk help ik hier iemand anders misschien mee 🙂
ReagerenAnnoniem14 oktober 2025 om 09:37Wat is er uiteindelijk uit gekomen bij u als ik vragen mag.
Reageren
Ik heb een soort gelijk iets, naar de gynaecoloog geweest die zei uiteindelijk dat t herpes was ( een man ) & een vrouwelijke gynaecoloog zei dat t geen herpes was omdat herpes zich inderdaad op een hele andere manier zich laat zien.