Zoeken Vraag het forum

Herpes?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ben

Ja zoiets dachten hun dus ook. Uhmm ja moet je voor de dermatoloog geen verwijsbrief van de huisarts hebben?

Ben

De vlekjes zijn inmiddels verdwenen, de bultjes zijn er nog wel(waarvan 1 is weggegaan maar meerdere er voor in de plaats zijn terug gekomen). De bultjes jeuken ook heel erg, heb zelfs een bultje op mijn voorhuid.

Heb er ook eentje open gekrabt, zoals op de foto te zien. Er kwam geen pus uit enkel alleen vocht en bloed.

https://ibb.co/Z2LyCwX

https://ibb.co/Smchtfd

Het lijkt ook alsof er puntjes in zit. Ze doen geen pijn maar jeuken vooral.

Herken je dit Tandor? Ben ook weer bij de huisrats geweest die zegt nog steeds dat het ontstoken talgkliertjes zijn. Maar die heeft het bultje op mijn voorhuid ook nog niet gezien die zit er pas. Zitten daar ook talgkliertjes, op je voorhuid?

Heb wel gelezen op de website van soaids, dat roodpaarse bultjes met jeuk kan wijze op schurft. Voor de rest van de soa’s ben ik allemaal negatief getest.

Reageren
    John (moderator)

Het lijken toch talgkliertjes….

Reageren
    Ben

Oow oke dus ik maak mij eigenlijk zorgen om niks. Maar je hebt dus ook talgkliertjes op je voorhuid?

Reageren
    John (moderator)

Talgkliertjes kunnen ook op de voorhuid voor komen

Reageren
Reageer op: Herpes?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.