- Anoniem29 december 2013 om 09:10
Heb sinds een tijd een raar bultje recht van de ingang van mijn penis
wie weet wat dit kan zijn?8 reactiesReagerenTandor129 december 2013 om 17:52Heb je voor de rest geen klachten? Jeuk, branderig gevoel na het plassen? Vlekjes op je eikel? Extra smegma vorming onder de eikelrand?
ReagerenAnoniem29 december 2013 om 21:44Heb erg veel problemen gehad met pijn in mijn lies, onstoken eikel had op een gegeven moment geen zaadlozingen meer alleen wat bruin vocht! dat is nu iets beter maar niet wat t geweest is
Reageren
wordt iedere nacht wakker met pijn in mn onderbuik, (overdag geen last! ik heb alle onderzoeken gehad en er is niks gevonden! ik loop hier al een jaar mee ondertussen maar niemand kan me verder helpen!Anoniem29 december 2013 om 21:47en idd meer witte afscheiding maar dat komt denk ik omdat t gaatje niet goed afsluit en t meer lekt
ReagerenTandor129 december 2013 om 22:03Als ik naar de foto kijk, dan lijkt het erop dat je een infectie of een ontsteking hebt. De uitgang van de urinebuis is ook enigszins gezwollen en rood. Bovendien lijkt het alsof je eikel ook grijsachtige vlekken heeft. Maar dat kan ook een lichtschakering zijn van de foto.
De witte afscheiding komt niet omdat het gaatje niet goed sluit. Dat is productie van o.a. talg. Dat zie je meer bij b.v. schimmelinfecties e.d.
Zijn er in het afgelopen jaar SOA testen gedaan?
Reageren
Is je urine ook al onderzocht?Anoniem30 december 2013 om 06:48Ja Ik heb een heel traject gevolgd met alle soa testen, meerdere uitstrijkjes en ook urine er is niks naar boven gekomen
Reageren
Ik heb in thailand sex gehad en 1 dag erna begon alle ellende
met exreem vaak moeten plassen( 300) x per dag kleine beetjes en heeft 3 dagen aangehouden daarna krijg ik pas zichtbaren afwijkingen en ben toen naar huisarts geweest en heeft mij doorgestuurd naar dermatoloog maar is ook niks uitgekomenTandor130 december 2013 om 15:19Zou je alle klachten zo nauwkeurig mogelijk willen omschrijven?
Reageren
Heb je geen problemen of last van je teelballen?
Geen problemen in het gebied tussen je ballen en je anus?
Geen problemen met je anus zelf of je endeldarm?
Geen problemen met je ontlasting?
Voor de rest geen pijngebieden die in dezelfde tijd zijn onstaan?Anoniem30 december 2013 om 20:02t begon met extreem veel plassen van 300 x per dag en heeft 3 dagen aangehouden, daarna is mijn eikel extreem vochtig geworden en plakkerig zodat ik mijn voorhuid nauwelijks naar achter kon halen daarna is mijn eikel erg ontstoken geweest wat pijn deed en mijn voorhuid vuurrood hierna is de huid van de eikel helemaal schilferig geworden dat bultje kwam af en toe tevoorschijn maar verdween ook weer ba verloop van tijd ik heb hele branderige liezen gehad en wat ik al aangaf is er tijd bij klaarkomen geen ejaculatie geweest of kwam er een vies schuim of bruin vocht uit dat is nu niet meer maar er wordt geen spanning meer opgebouwd en stroomt er gewoon uit bij klaarkomen ik heb totop de dag van vandaag het gevoel dat er iets onderin mijn buik bezig is, hier wordt ik snachts van wakker en mn ademhaling is versnelt, soort hyperventilatie verder heb ik in het begin pijn gehad tussen balzak en anus idd maar nu allang niet meer, gelukkig maar want was geen pretje
ReagerenTandor130 december 2013 om 20:40Je klachten doen mij toch denken aan een (bacteriële) infectie van je urogenitale stelsel. Misschien een infectie cq ontsteking van een zaadblaas of zaadleiders.
Ik zou je adviseren om een verwijzing te vragen naar een uroloog liefst in een academisch ziekenhuis en te vragen om een echo of scan van je urogenitale stelsel. Met name je prostaat, je zaadleiders en zaadblaas. Daarbij een sperma en urine onderzoek op aanwezige bacteriën. Tevens een bloedonderzoek.
Reageren