- Elias4 maart 2026 om 09:57
Hallo, ik maak we zorgen. Heb sinds een maand deze harde bultjes op mijn schaamlippen. Zijn. Dat geniale wratten? Ben al 25 jaar samen met mijn man en nog nooit zoiets gehad.
8 reactiesReagerenHuisarts4 maart 2026 om 13:29Goedemiddag Elias,
Wat vervelend dat u sinds een maand harde bultjes heeft bij uw schaamlippen. Ik zie dat u een foto van de bultjes heeft bijgevoegd in uw bericht. Helaas is uw foto erg wazig waardoor ik uw bultjes niet goed kan zijn. Ik kan zo niet zeggen om watvoor bultjes het bij u gaat.
Reageren
Hoe ziet het er in het geheel uit bij u uit als ik vragen mag? Is het gebied bij uw schaamlippen ook rood?Elias4 maart 2026 om 13:51Nee gebied is niet rood of geïrriteerd.
Reageren
Heb nog een foto bijgevoegd. Wellicht is deze iets duidelijker?Anoniem4 maart 2026 om 14:03“Huisarts” hier is een pervers persoon die niets anders wil dan foto’s van vrouwelijks geslachtsdelen lospeuteren.
Je bent er helaas in getrapt.
Mijn advies is om met deze klachten naar je eigen huisarts te gaan.
ReagerenElias4 maart 2026 om 14:14Ach zoveel is er niet te zien 😂 wens hem veel
Reageren
Plezier met de foto’s 🤪Anoniem4 maart 2026 om 14:16Met je eens. Het idee is alleen niet prettig, vind ik dan.
Je hebt een serieuze vraag en dan krijg je dit.
Vraag de huisarts. Dat is toch echt handiger dan op basis van foto’s via een forum.
ReagerenElias4 maart 2026 om 14:19Klopt hoor maar ik dacht wellicht maak ik me zorgen om niks en hoef ik niet naar de huisarts. Vind dit lastig om te bespreken. Maar je hebt gelijk!
ReagerenAnoniem4 maart 2026 om 15:33Ik begrijp dat het lastig is om te bespreken. Weet echter dat het voor de huisarts echt een heel normaal onderwerp is. Dat het lastig is, is meer iets dan in onze hoofden zit, dan in het hoofd van de huisarts. Sterkte.
ReagerenCaroline4 maart 2026 om 16:29Ik denk dat het niet iets ernstigs is hoor. Wellicht dat het na een tijdje wel vanzelf verdwijnt. En wanneer je je ongerust maakt dan zeker even langs de huisarts, de echte.
Bovenstaande viezerik is altijd en overal bezig om foto’s van geslachtsdelen te ontfutselen. Let wel, vrouwelijke geslachtsdelen, hij is compleet afwezig als het een mannelijk geslachtsdeel betreft.
Reageren
Huisarts/Ilse/Anoniem, hij gebruikt wel meer aliassen. Jammer dat zo’n persoon een serieus forum als dit misbruikt voor eigen gewin.