Zoeken Vraag het forum

Zijn dit genitale wratten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Elias

Hallo, ik maak we zorgen. Heb sinds een maand deze harde bultjes op mijn schaamlippen. Zijn. Dat geniale wratten? Ben al 25 jaar samen met mijn man en nog nooit zoiets gehad.

8 reacties
    Reageren
    Huisarts

Goedemiddag Elias,

Wat vervelend dat u sinds een maand harde bultjes heeft bij uw schaamlippen. Ik zie dat u een foto van de bultjes heeft bijgevoegd in uw bericht. Helaas is uw foto erg wazig waardoor ik uw bultjes niet goed kan zijn. Ik kan zo niet zeggen om watvoor bultjes het bij u gaat.
    Hoe ziet het er in het geheel uit bij u uit als ik vragen mag? Is het gebied bij uw schaamlippen ook rood?

Reageren
    Elias

Nee gebied is niet rood of geïrriteerd.
    Heb nog een foto bijgevoegd. Wellicht is deze iets duidelijker?

Reageren
    Anoniem

“Huisarts” hier is een pervers persoon die niets anders wil dan foto’s van vrouwelijks geslachtsdelen lospeuteren.

Je bent er helaas in getrapt.

Mijn advies is om met deze klachten naar je eigen huisarts te gaan.

Reageren
    Elias

Ach zoveel is er niet te zien 😂 wens hem veel
    Plezier met de foto’s 🤪

Reageren
    Anoniem

Met je eens. Het idee is alleen niet prettig, vind ik dan.

Je hebt een serieuze vraag en dan krijg je dit.

Vraag de huisarts. Dat is toch echt handiger dan op basis van foto’s via een forum.

Reageren
    Elias

Klopt hoor maar ik dacht wellicht maak ik me zorgen om niks en hoef ik niet naar de huisarts. Vind dit lastig om te bespreken. Maar je hebt gelijk!

Reageren
    Anoniem

Ik begrijp dat het lastig is om te bespreken. Weet echter dat het voor de huisarts echt een heel normaal onderwerp is. Dat het lastig is, is meer iets dan in onze hoofden zit, dan in het hoofd van de huisarts. Sterkte.

Reageren
    Caroline

Ik denk dat het niet iets ernstigs is hoor. Wellicht dat het na een tijdje wel vanzelf verdwijnt. En wanneer je je ongerust maakt dan zeker even langs de huisarts, de echte.

Bovenstaande viezerik is altijd en overal bezig om foto’s van geslachtsdelen te ontfutselen. Let wel, vrouwelijke geslachtsdelen, hij is compleet afwezig als het een mannelijk geslachtsdeel betreft.
    Huisarts/Ilse/Anoniem, hij gebruikt wel meer aliassen. Jammer dat zo’n persoon een serieus forum als dit misbruikt voor eigen gewin.

Reageren
Reageer op: Zijn dit genitale wratten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.