Zoeken Vraag het forum

1 mogelijk wratje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mike

Ik heb twijfel over een bultje die ik heb. Ik merkte het eerst op een aantal dagen na scheren. Klein roze bultje glas van structuur, 2mm groot en nauwelijks verhoging tov de huid. Hij lijkt heel erg op de plek van een haarzakje te zitten (mannen weten wel: scrotum heeft van die “puntjes” op de huid)

Ik twijfel of die nieuw is of dat het al zat maar wat mij op viel is dat in het midden wel gewoon een haartje begint te groeien. Ik las dat dit normaal niet bij genitale wratten is. Betekent dit iets anders dan g.w.? Of kunnen die ook haartjes krijgen

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hoe kan iemand via dit forum hier nou een serieuze reactie op geven?

Dit is toch allemaal veel te vaag.

Reageren
    Mike

Kan het een genitale wrat zijn als er een haar in groeit, dat vind je vaag? Veel concreter wordt een vraag niet toch.

Nog een 2e vraag: stel dat je al een jaar seks hebt met iemand en nu dus gw hebt, de kans is dan zeer groot dat die persoon het hpv virus ook heeft. Maakt het dan uit als je seks hebt terwijl 1 wratten heeft? Die ander heeft wel virus maar geen wrat, loopt die nu ineens meer risico op een wrat door seks met iemand te hebben die zichtbare wratten heeft?

Reageren
    Mike

Zou de huisarts kunnen reageren?

Reageren
    Anoniem

Kan dit, kan dat… er is van alles mogelijk. Belangrijker is dat een arts de aandoening ziet en op basis daarvan kan adviseren.

Het stellen van theoretische vragen (Kan het een genitale wrat zijn als er een haar in groeit) is zinloos.

Reageren
    Mike

Dan kan dit forum wel weg.

Je antwoord voegt dan ook niks toe, fijn dat je denkt te moeten antwoorden en je mening geven maar ik zat er niet op te wachten.

Reageren
    Rustig mike

hallo Mike, je bultjes zouden een scheer irritatie kunnen zijn. Wratjes groeien erg snel dus dat valt wel op. Hpv is er besmettelijk niet iedereen die geïnfecteerd is krijgt wratjes. Ik denk dat je partner dan ook al besmet is. Maar een heel klein gedeelte krijgt ook daadwerkelijk wratten

Reageren
    Mike

Van de ha aldara crème meegekregen. Twijfel was er wel vanwege de haar die eruit lijkt te groeien.

Reageren
Reageer op: 1 mogelijk wratje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.