Zoeken Vraag het forum

Besmettelijkheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bart

Is het virus al besmettelijk voordat je eerste keer wratjes krijgt?

Ik ben naar decdokter ermee gegaan maar die kon er weinig van maken. Op zijn best herpes maar dat was ook vergezocht volgens de huisarts. Bij mij zit het op mijn balzak 3 soort bultjes bij elkaar. Kan geen foto uploaden helaas.

8 reacties
    Reageren
    Bart

Nog een vraaag. Helpt bedekken met bv een pleister voor de besmettelijkheid?

Reageren
    John (moderator)
    Bart

Ok maar dan is er i.i.g geen aanrak8ng mrt de wrat zelf.

Wat ik bedoel staat daar niet. Ik heb op mijn ballen denk ik wratten al zegt devdokter dat die er niks van kan maken.

Wat ik bedoel is als je eikel nu bv ballen raakt waar wratten zitten kan dat dan zo op die plek worden overgedragen of werkt dat zo niet?

Reageren
    Bart

Dokter zag er i.i.g niks geks in.Groeit ook een haar uit wat schijnbaaar niet typerend is voor een wratje. Ik neem aan dat de huisdokter een wratje daar wel zou herkennen toch?

Reageren
    John (moderator)

Ik ga er vanuit dat de huisarts dat toch kan beoordelen.
    Contact met de wratjes kan verspreiding veroorzaken. En het virus kan dus ook in de omliggende huid van een wratje zitten. In de link die ik stuurde kon je lezen dat er ook kans op besmetting is als er nog geen wratjes aanwezig zijn.
    Maar eerst zou je zeker moeten weten of het dan ook wratjes zijn voordat je daarover gaat stressen. Misschien zijn het gewoon fibroompjes. En die zijn niet besmettelijk

Reageren
    Bart

Helemaal waar. Al zijn het er wel 3 bij elkaar. Dank voor de info.
    Reageren fibroompjes ook op appelazijn?

Gr,

Bart

Reageren
    John (moderator)

Die reageren niet op appelazijn

Reageren
    Bart

Dit wel….dus ja. Maar wat kan het nog meer zijn als dokter meld geen idee wat het is

Reageren
Reageer op: Besmettelijkheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.