Bultje schaamstreek

"/> Bultje schaamstreek - Medische Forum - Dokter.nl

Bultje schaamstreek

Online ZorgZus

Hoi , ik heb al een half jaar of lang last van een Bultje bij mijn schaamstreek ( niet op de penis zelf ) . Ik deed altijd mijn schaamstree trimmen , en vermoedde dat het ingegroeid haarzakje es . Heb het vaker met nagels weggekrast na scheren schaamstreek , en dan leek Bultje zowat bijna weg , maar het komt steeds terug , waardoor ik twijfel of het ontstoken haarzakje is . Zou het een genitale wrat kunnen zijn of iets anders ? ( zie foto )

Reageer

Heb ter verduidelijking nog 2 foto’s toegevoegd.

Reageer

Het lijkt geen wrat, maar eerder een moedervlek of bindweefsel bobbeltje (fibroom). Je moet er sowieso niet aan pulken of het beschadigen.

Reageer

Moeilijk te zeggen, maar een wrat kan ik niet uitsluiten. Ga ermee naar de huisarts. Die kan het toch net iets beter bekijken

Reageer

Dankjewel voor de reacties . Zal na de huisarts es laten nakijken . Ik denk dat wel zal meevallen, verder ziet alles er normaal uit in de hele regio en heb nergens last van wat betreft jeuk of wat dan ook . En het bultje komt terug meer ( na wegkrassen ) als ik de haren laat groeien. Maar beste is idd even bezoek Doktor

Reageer
Reageer op: Bultje schaamstreek
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif