Ik denk er vanaf te zijn , maar de angst is zo sterk aanwezig en zodra ik iets zie waarvan ik denk :" dat stond er gisteren niet" dan slaat de paniek toe en denk ik opnieuw een beginnend wratje ...
Ik heb nu een heel mini bolletje wat ik zie sinds dinsdag , het veranderd niet , is dit dan een mogelijks beginnend wratje ? Of maak ik mezelf gek ?
Bedankt
Daar zal niemand je zo antwoord op kunnen geven
Jij hebt ook nog niet zo lang geen klachten meer toch? Die eerste maanden zijn spannend. Je wordt paranoïde, want komt er iets terug dan is dat meestal het moment.
Zo niet te zeggen wat het is. Ik heb laatst ook zoiets gehad, een stipje van 1 mm, amper zichtbaar. Leek op een klein ontstoken haarzakje en erop duwen deed pijn. Na een paar dagen weer weg. Als het niet wegtrekt in een paar dagen, misschien laten checken? Anders loop je er maar mee rond 🙁 Wij kunnen hier denk ik niet meer zeggen dan 'zou iets kunnen zijn, hoeft niet'.
Het is vervelend dit, je wordt er onwijs onzeker van! En weet je normaal ging je ook niet met een lamp en loep op je huid schijnen he, we hadden vast vaker wel een keer een onregelmatigheidje. Sterkte, je bent niet alleen!!
Alweer bedankt lieve Karin, maandagavond staat er al een afspraak..alleen is mijn huisarts ook niet altijd zeker ..ik ben van mening liever een keertje teveel de vries erop dan te weinig...maar het zijn intussen alweer paar stressmomenten... nogmaals bedankt voor je reacties
Graag gedaan 🙂 En ook als dit nog een plekje zou zijn, hoe vervelend ook, geef de moed niet op! Mijn gyn zei destijds als ik toch weer wat had: vroeg of laat krijgen we dit virus er een keer onder. Al is er een lange adem voor nodig. Veel succes voor jou maandag! Een virtuele knuffel!
Heb er gisteren toch Aldara op aangebracht, net nog eens goed gekeken en ik denk dat het niks zal zijn , TOCH erg bedankt Karin voor de virtuele steun..je weet niet hoeveel dit betekent....