- Anoniem15 december 2015 om 18:31
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik veilige seks gehad met een prostituee(geen raamprostituee). Zij vroeg mij voor de seks dat mijn penis/rondom mijn eikel schoongemaakt moest worden. Voor de zekerheid vertelde ze, terwijl zij zelf niet zo heel fris over kwam.
Ik had voor een maand geleden last van mijn ballen. Dit zou ook kunnen komen door mijn zittend beroep(chauffeur). Maargoed. Nu heb ik geen last meer van mijn skrotum maar vanmorgen zag ik een paar keer (circa 1e 2 tot 3 plasmomenten van de dag) dat ik een doorzichtig troebel slijmerig vocht uit mijn penis kwam. Verder geen klachten met plassen of iets dergelijks. Het lijkt een beetje op sperma maar dan enigzins transparant. Zou ik een soa (bijv. Chlamydia of een druiper) opgelopen kunnen hebben door een (vies) washandje die misschien al eerder is gebruikt zonder dat deze grondig is afgewassen? Suggesties? Tandor?
3 reactiesReagerenRabaeys15 december 2015 om 21:08Het is best om eens bij de huisarts langs te gaan zodat het secreet kan opgevangen worden en opgestuurd naar het labo. Dan ben je zeker of je al dan niet een SOA hebt opgelopen. Of het door een vies washandje zou kunnen komen betwijfel ik eerlijk gezegd omdat een SOA niet lang overleeft buiten het lichaam. Er is bijna altijd nood aan direct huid-huid contact. De tijd van besmetting to ontstaan van klachten van een chlamydia infectie is ongeveer 3 weken.
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2015 om 21:48Chlamydia is niet erg waarschijnlijk. Maar een andere soa zou wel kunnen via een besmet washandje.
Reageren
Ik raad ook aan om naar de huisarts of de GGD te gaan voor een soa test.Anoniem15 december 2015 om 21:57Mijn dank voor jullie reacties. Ik ga de GGD telefonisch hierover benaderen voor eventueel een test.
Reageren