- Anoniem22 november 2015 om 23:06
Ik las ergens dit: “Er wordt onderscheid gemaakt tussen drie verschillende vormen van chlamydia t.w. urogenitale, anorectale en orale chlamydia.”
Merk je als man verschil als je het hebt opgelopen door pijpen of vaginale seks?
[li]
[/li]Ik heb nauwelijks klachten, maar wel al een week of 3: Geen afscheiding, klein beetje prikkeling aan de binnenkant van de eikel bij het plassen en het is af en toe. Om de paar dagen een keertje of zo. Toen het begon was het even wat meer prikkelend bij het plassen en ik had toen ook pijn als ik in de eikel kneep. Het leek alsof er een bultje in de plasbuis zat toen. Maar dat is al lang weg. U gaat zeggen: ga even naar de huisarts 😉 Dat ga ik ook doen, maar kan dit duiden op iets anders dan chlamydia volgens u?Dank u wel voor de moeite.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 november 2015 om 23:43Het probleem bij chlamydia is dat het soms helemaal geen klachten hoeft te geven.
Als er wel klachten zijn kunnen die zeer uiteenlopend zijn. Orale chlamydia geeft in de regel de minste klachten…
als je klachten krijgt door vaginale seks merk je dat natuurlijk wel. De klachten vindt je dan terug bij penis en teelballen of prostaat, urineleider of zaadleider. Bij orale chlamydia is dat natuurlijk niet aan de orde.De klachten die je hebt kunnen veel oorzaken hebben. alleen een test zal daar dan duidelijk over geven.
Reageren