- lady198810 december 2012 om 17:59
Even opnieuw, omdat er iets mis ging met de vorige plaatsing van mijn bericht..
Ik ben er tot mijn spijt achter gekomen dat ik Chlamydia had en heb hiervoor drie dagen geleden 2 pillen geslikt. Na drie dagen mag ik weer sex hebben, maar mijn partner heeft vandaag pas de pillen gekregen.
Nu hebben we elkaar op mijn tweede dag van de behandeling wel met de hand bevredigd en daarna kwam hij uit automatisme (per ongeluk) naakt tegen me aanliggen, waardoor zijn geslachtsdeel zo’n 10 seconden tegen de mijne aanlag (hij was toen nog niet behandeld). Kan het zijn dat ik het nu weer opnieuw heb gekregen, of hoef ik me geen zorgen te maken (o.a. omdat de 3 dagen van de behandeling ook nog niet voorbij waren)?Ik las trouwens vandaag pas dat je het beste helemaal niks kunt doen wat met sex te maken heeft, tijdens de behandeling. Dit wist ik niet, maar dit is dus eenmalig gebeurd.
3 reactiesReagerenQuote11 december 2012 om 10:41dokterK11 december 2012 om 15:57Oei. De kans is natuurlijk klein, maar theoretisch kan je dus weer opnieuw besmet zijn puur omdat hij (onbehandeld) kort met zijn penis tegen je vagina aan kwam. Het ligt er een beetje aan hoe: kwam hij bij je naar binnen? Was er slijmvliescontact of alleen huidcontact. Ik denk echt dat de kans bijna nihil is. En inderdaad; liever niets doen totdat jullie allebei zijn behandeld, anders pingpong je toch de infectie op en neer.
Reagerenlady198811 december 2012 om 17:26Bedankt voor de reactie dokterK.
Reageren
Hij is niet bij mij naar binnen geweest (dit was op dat moment ook zeker niet de intentie), dus alleen huidcontact.
Maar misschien dat ik me toch over anderhalve week opnieuw laat testen, al is het maar om het zekere voor het onzekere te nemen..