Zoeken Vraag het forum

Is dit chlamydia

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Robin

Hallo

Ik heb seks gehad met een meisje zij heeft mij zonder condoom gepijpt en ik heb haar gebeft. Wij hebben daarna seks gehad met condoom. Maar de condoom is gescheurd. Was echt helemaal gescheurd. Wij hadden dat niet door. We zijn enkele minuten door gegaan. Toen ik dat zag ben ik meteen gestopt.

Ongeveer 5 weken later kreeg ik een beetje last van strakke nekspieren en opgezette klieren in mijn nek. De klieren waren niet zichtbaar maar als je met je vinger drukte dan voelde je wel kleine bolletjes. Na een week was dat over.

Een week later werd mijn lies pijnlijk en opgezwollen. Ik kreeg pijn in mijn onderbuik en bij mijn schaamhaar. Ook heb ik in de ochtend klein beetje echt 1 druppel afscheiding. Is wit.
    Ik heb ook een klein beetje pijn bij plassen.

Mijn rechter bal was ook pijnlijk en hard.

Ik heb verder geen wondjes of andere uitslag bij mijn gedacht.

Zou ik chlamydia kunnen hebben?

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Als je wilt weten of je chlamydia (of iets anders) hebt opgelopen, dan moet je een test doen. Dat kan vanaf twee weken na het contact (chlamydia en gonorroe test) of zes weken (hiv test).

Reageren
    Robin

Heb jij een vermoeden dat het hier om hiv gaat?

Reageren
    Anoniem

Nee.

Maar ik wilde mijn antwoord duidelijk en volledig weergeven.

M.b.t. hiv spreken we niet graag over kansen of percentages, maar op basis van wat jij beschrijft zou ik me daar niet zo druk over maken.

Witte afscheiding en pijn bij plassen zou wel eens een infectie kunnen zijn zoals b.v. gonorroe.

Mijn advies: laat een soa test doen op gonorroe en chlamydia. Omdat je afscheiding hebt, zou je dat nu al kunnen doen. Kan bij de huisarts middels een eenvoudige urinetest.

Reageren
Reageer op: Is dit chlamydia
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.