Zoeken Vraag het forum

Chlamydia en gonorroe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Freak

Hallo
    Als een partner waarmee je al jaren een relatie hebt en die chlamydia heeft en deze heeft iedere week onbeschermde seks met haar man en de man test negatief,
    Kan dit? Of blijf je ook als man dan gewoon chlamydia hebben zolang de vrouw niet behandeld is?
    Mijn vrouw denkt al jaren chlamydia of gonorroe te hebben omdat ze al heel lang last heeft van uitscheiding maar ze heeft haar nog nooit laten testen.
    Nu ik heb door de jaren heen al verschillende soa onderzoeken laten doen die altijd negatief zijn geweest
    Kan dit?

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Nee, die kans is zo goed als uitgesloten. Beide bacteriële infecties hadden in al die jaren zo goed als zeker minimaal een keer overgedragen moeten zijn.

Als een vrouw al zo lang klachten heeft, dan begrijp ik overigens niet dat er geen onderzoek is gedaan. Kwestie van eigen verantwoording van de vrouw. Ga naar de huisarts en laat onderzoeken wat er aan de hand is.

Reageren
    Freak

Ze deed geen onderzoek door mijn negatieve testen.
    Onder het mom van na al die tijd zou jij sowieso dan ook al positief hebben getest.
    Nu denkt ze toch dat ze dit geeft maar dat ze het gewoon niet door geeft aan mij wat ik wat ik zelf erg betwijfel omdat de kans dat je wekelijks seks hebt met iemand die een soa heeft en dit niet door geeft toch gewoon niet mogelijk is?
    Je moet toch gewoon eens positief testen dan?

Reageren
    Anoniem

Heb je mijn reactie niet gelezen?

Waarom stel je precies dezelfde vragen nog een keer als iemand al een antwoord heeft gegeven?

Reageren
    Freak

Vriendelijkheid is ook ver te zoeken.
    Ik heb eerst geantwoord op uw vraag waarom ze zich niet liet testen, en heb daarbij gewoon nog eens mijn bedenkingen bijgezet.

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat kan dan niet. Antwoord op de vraag van 11:27 uur

Reageren
    Freak

Bedankt John. Zoals ik dacht dus.
    Niets aan de hand van soa.

Reageren
    John (moderator)

Dat is zeer onwaarschijnlijk naar mijn mening

Reageren
    Freak

het zou denk ik een unicum zijn denk ik.

fijne avond

Reageren
Reageer op: Chlamydia en gonorroe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.