Zoeken Vraag het forum

Rode vlekjes en branderig gevoel eikel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Max

Hi,

Vorig jaar ben ik positief getest op Chlamydia, daarvoor heb ik antibiotica gekregen en deze is weg gegaan nadat de controle test negatief was.

Nu bijna een jaar later heb ik nog steeds af en toe last van een rode eikel na het klaarkomen. Er zit ook een branderig gevoel bij.

Het lijkt erger te zijn als ik een tijdje niet een orgasme heb gehad.

Zou dit een schimmel kunnen zijn? Ik heb ook altijd nog een angst voor LGV gehad. Heb daar niet echt symptomen van gehad (geen gezwollen lymfen etc) en heb geen seks gehad met een man destijds.

Ben destijds op alles getest met urine en bloed. Daar kwam toen alleen chlamydia uit. Ik weet overigens niet of LGV binnen die tests vielen.

Zie foto voor wat meer duidelijkheid. Dit was ongeveer 10/15 minuten er na en het was al iets minder geworden.

2 reacties
    Reageren
    Man

Niets vreemds aan volgens mij.

Reageren
    Kilo

Hey Max wat voor symptomen had je bij chlamydia en na hoelang zag je de symptomen opkomen ???

Reageren
Reageer op: Rode vlekjes en branderig gevoel eikel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.