- Piet21 mei 2022 om 13:17
Goedemiddag!
Hoe besmettelijk is Chlamydia? Achteraf was ik helaas positief getest, maar heb kort orale seks gehad met een meisje bij mij. Het was denk 20 seconden ofzo.
Is de kans groot dat zij dan chlamydia in der keel heeft?
Thanks voor je reactie!
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 mei 2022 om 18:44Niemand kan je zeggen hoe groot de kans is dat iemand een soa in de keel heeft. En chlamydia is besmettelijk.
ReagerenPiet21 mei 2022 om 18:59Ja, dat is ook zo.
Hoelang zijn de klachten daarvan? Is dat een week of gewoon echt voor de langere tijd?
ReagerenJohn (moderator)
21 mei 2022 om 20:01Klachten van chlamydia? die kunnen wel lang aanwezig blijven als het niet wordt behandeld
ReagerenPiet21 mei 2022 om 22:44Oke. De reden dat ik dit vraag is vanwege het volgende: op zaterdag is ze gaan surfen paar uur in flinke kou en zondag hadden we even kort orale seks.
Dinsdag kreeg ze beetje een kuchje en dat werd hoesten tot het einde van de week. Dus geen keelpijn of pijn met slikken of iets. Der klachten zijn volledig weg na 6-7 dagen.
Dus dan is de kans groot dat het gewoon een verkoudheid was ipv Chlamydia in der keel?
ReagerenJohn (moderator)
21 mei 2022 om 22:46“zaterdag is ze gaan surfen paar uur in flinke kou”
Reageren
Lijkt me dan toch meer een verkoudheidjePiet22 mei 2022 om 00:05Dat denk ik dus ook. En ze kreeg klachten 2 dagen na orale seks. Normaal is dit tussen de 1-3 weken toch?
ReagerenJohn (moderator)
22 mei 2022 om 00:35In ieder geval niet na 2 dagen
Reageren