- Vici30 november 2021 om 20:06
Goedeavond
Een tijdlang heb ik last van de keel en wat vage klachten in de mond. Kan het zijn dat een onbehandelde soa in de mond na maanden nog steeds klachten geeft of zou het lichaam dat allang zelf hebben opgeruimd?
Bedankt
12 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 november 2021 om 20:10Die vraag kan ik helaas niet beantwoorden. Maar denk wel dat het mogelijk is. Als je denkt een soa te kunnen hebben opgelopen moet je een test laten doen. Dat is de enige manier om daar zekerheid over te krijgen
ReagerenAnoniem10 december 2021 om 16:33Hoi iedereen!
Ik ben een 17-jarige jongen. Ik heb een vriendje en we hebben al verschillende keren voorspel gehad. We hebben elkaar afgetrokken en 1 keer heeft hij mij even kort gepijpt (10 seconden) zonder klaarkomen. Echter testte hij nu positief op chlamydia. Is er een grote kans dat ik dit nu ook heb of is dit slechts minimaal aangezien we nog niet écht sex hebben gehad. In ieder geval, hij heeft een kuur van medicatie drie dagen, 2 pillen gekregen. Als ik deze kuur ook volg en er is kans dat ik het ook heb, is dit dan met zekerheid verdwenen of moet ik mezelf ook laten testen?
Vriendelijke groet
ReagerenJohn (moderator)
10 december 2021 om 16:40Laat je maar beter testen
ReagerenAnoniem10 december 2021 om 16:48Ik heb ook een zweertje, doet pijn als ik er aan komt. Onder mijn Anus, dus er niet in of op, maar er een beetje boven. Zou dit hiermee te maken kunnen hebben of is dit gewoon een toevallige zweer?
ReagerenJohn (moderator)
10 december 2021 om 16:51Van chlamydia krijg je geen zweren… Maar kan zo helaas niet zeggen wat het is.
ReagerenAnoniem10 december 2021 om 16:53Kan dus gewoon een puistje zijn?
ReagerenJohn (moderator)
10 december 2021 om 17:02Dat zou kunnen
ReagerenAnoniem11 december 2021 om 13:02Ik post even een foto van het bultje, boven mijn anus. Ik ben nu bang dat het syfilis is, maar zou dit überhaupt kunnen want mijn partner heeft zich laten testen en hij is alleen positief getest op chlamydia en ik heb met niemand anders seksueel contact gehad buiten hem. Zou je kunnen inschatten wat dit bultje is? Het doet niet zoveel pijn alleen als ik er aan kom voel ik een lichte pijn.
ReagerenAnoniem11 december 2021 om 14:11Het zit dus eigenlijk aan de onderkant van het scrotum tussen het scrotum en de anus.
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2021 om 17:52Ik zie zo niets dat op syfilis lijkt. Maar de foto is ook niet al te duidelijk. Wellicht is het een ontstoken haarzakje
ReagerenAnoniem11 december 2021 om 18:27Hier nog een paar duidelijkere foto’s. Dus syfilis is het zeker en vast niet? Zou het inderdaad om een ontstoken haarzakje kunnen gaan?
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2021 om 18:40Het lijkt er in ieder geval wel op dat het een ontstoken haarzakje is
Reageren