- Beertje19935 oktober 2021 om 21:13
Ongeveer 8 weken geleden hoorde ik dat ik Chlamydia had opgelopen. 4 weken daarvoor had ik net een spiraaltje laten zetten, niet wetend dat ik een soa had.
1 week na de behandeling heb ik ook besloten mijn spiraaltje eruit te laten halen, omdat het allemaal niet meer prettig voelde. 2 dagen na het verwijderen kreeg ik mijn menstruatie zoals ik deze altijd heb gehad.
2 weken daarna tijdens de ovulatie periode had ik bloedingen (echter gaven ovulatietesten geen ‘positief’ als uitslag) Dit was de eerste keer dat dit bij me voorgekomen is.
Inmiddels ben ik 6 dagen over tijd, en is er nog steeds geen menstruatie en heb ik al verschillende zwangerschapstesten gedaan met een negatief als uitkomst. Ook op chlamydia heb ik mezelf opnieuw laten testen met ook een negatieve uitkomst.
In deze hele periode heb ik een opgeblazen gevoel en een algeheel niet-fit gevoel. Daarnaast vind ik het geen prettig idee dat mijn menstruatie uitblijft en ik bloed tijdens mijn ovulatie tijd.
Kan het zijn dat dit door de antibiotica kuur komt? Kan dit alles zorgen voor onvruchtbaarheid? Ik begin een beetje ongerust te worden.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2021 om 21:16Dat zal waarschijnlijk nog een gevolg van het spiraaltje zijn
Reageren