Zoeken Vraag het forum

Klachten na chlamidya kuur

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liever anoniem

Beste lezer,

Graag wil ik jullie het volgende vragen!

Ik heb 3 dagen geleden blauwe medicijnen genomen (antibiotica) om van chlamidya af te komen. Voor ik dit innam heb ik nooit klachten gehad. Ik heb een test gedaan omdat ik was gewaarschuwd. Maar nu de 3e dag heb ik jeuk aan mijn geslachtsdeel en is het erg gevoelig. Hierbij wil ik laten weten dat ik ongesteld was tijden het innemen en ik heb geen sex gehad na het innemen van mijn kuur. Ik wil graag weten waardoor dit komt?!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De antibiotica kan een schimmelinfectie veroorzaken

Reageren
    Liever anoniem

Beste Tandor,

Antwoord op uw antwoord. Bij mijn eerste consult heb ik aangegeven dat mijn afschijding een aparte kleur had. Op de consult zelf heb ik een test voor soa afgegeven en heb ik medicijnen voor vaginale schimmelose of iets in die richting gekregen? Ze dachten namelijk dat het buiten een soa ook zo iets kon zijn. Na de uitslag heb ik direct antibiotica gekregen. Kan het zijn dat het te veel is geweest of dat juist de klachten zijn opgewekt? Bedankt voor uw reactie!

Reageren
    John (moderator)

De antibiotica zelf kan dat veroorzaken.

Reageren
    Liever anoniem

Gaat dit vanzelf weg of moet ik contact opnemen?

Reageren
    John (moderator)

Je kunt daar een antischimmelcrème voor gebruiken. Of vaginale zepillen. Canesten

Reageren
    Liever anoniem

Super dankuwel! U heeft mij heel erg geholpen. Nog een kort vraagje voor verduidelijking: dus ik kan dit gewoon bij de apotheek krijgen en verder hoef ik geen contact op te nemen met de huisarts? Niet dat het wat inwendigs is..

bedankt!

Reageren
    John (moderator)

Je kunt dat gewoon bij de drogist of de apotheek kopen. De schimmelinfectie komt wel van binnen uit, maar dar is de creme of de vaginale zetpillen voor bedoeld.

Reageren
Reageer op: Klachten na chlamidya kuur
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.