Zoeken Vraag het forum

Klachten blijven na chlamydia?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb een flinke tijd geleden (paar maanden) chlamydia gehad en daarvoor eerst doxycycline gekregen en dat werkte niet want ik bleef klachten houden en uit een tweede test bleek dat die nog positief was. En daarna had ik azitromycine gekregen en dat werkte wel want de klachten namen af en de test daarna was negatief. Ik heb toen mijzelf op alles laten testen: chlamydia, gonorroe etc. (standaard SOA test) en ook het bloed laten testen (AIDS, hepatitis en nog wat dingen) en alles was gewoon negatief. Maar sinds die tijd dat ik chlamydia had heb ik sommige klachten gehouden: aandrang naar de wc te moeten om te plassen, soms jeuk, andere geur, andere afscheiding. Maar niet de hele tijd, dat komt af en toe met vlagen en nu heb ik dat weer. Wat is dit voor iets, is dit misschien een soort van blaasklacht of zo? Of kan dit een restant van de SOA zijn dat mijn lichaam nu gewoon dit altijd blijft doen? Ik snap er niets van en ben er best gefrustreerd om..

3 reacties
    Reageren
    kep

Aandrang en jeuk is geen symptoom van soa. Je hebt blijkbaar ook geen soa (meer) gezien je negatief getest bent. Je klachten klinken eerder dat je teveel zoekt. Wanneer bijvoorbeeld heb je afscheiding en geur? Kan prostaat, schikken etc zijn.

Reageren
    John (moderator)

Het kan een schimmelinfectie zijn veroorzaakt door de antibiotica. Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Kep, het is sowieso niet zo dat ik ’teveel zoek’, ik weet ook niet helemaal waarom je dat zou aannemen. Ik ben trouwens een vrouw, dus de prostaat wordt lastig! Ik ben deze klachten gekregen sinds die Chlamydia, ik weet ook niet of dat gewoon toeval is geweest. Die afscheiding en geur heb ik nu toevallig erger dan voorheen dus daarom begon het me nu weer te storen. Ik heb mijn huisarts gebeld, Tandor. Ik zie wel wat zij ermee aanmoet, ik weet het ook niet echt. Misschien dat dit een simpele blaasontsteking is of zo, maar dat had ik al eens en dat voelde anders.

Reageren
Reageer op: Klachten blijven na chlamydia?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.