Zoeken Vraag het forum

Vraag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vraag

hoi,

Ik heb 2 maal seks gehad met condoom. Nu heb ik 1-2 dagen wat pijn bij het plassen gehad, is nu al weken weer weg. Kan dit een symptoom zijn chlamydia?

15 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je een condoom hebt gebruikt is dat zeer onwaarschijnlijk

Reageren
    Vraag

Is pijn bij het plassen bij chlamydia ook maar tijdelijk? Ik heb verder geen symptomen: bijvoorbeeld druiper ofzo

Reageren
    John (moderator)

Dat is verschillend…….maar als je een condoom hebt gebruikt krijg je doorgaans geen chlamydia

Reageren
    Steven

Ik ben geen Nederlander,maar ik probeer zo mogelijk uitteleggen.

vorige week ben ik in de wallen geweest en
    kon me zelf niet inhouden dus ging ik aan de borsten likken, en ik heb sex met condoom gehad maar dat was 7 min of minder en tijd van de neuken was echt te weing
    20 second zo iets maar toen word de condoom uit mijn piemels toen ik klaar gekomen ben,en dat maak me beetje ongerustig mijn vraag is bestaat er kans op soa of iets anders lijk HIv?

Gr ,steven

Reageren
    John (moderator)

Als ik het goed begrijp heb je dus nog zonder condoom geneukt? Dan loop je uiteraard risico op soa’s

Reageren
    Steven

Nee met condoom, maar toen mijn  piemels ging slapen ,wordt de condoom automatisch in  en haar haar vagina en mijn piemels uit ,en voordezekerheid  ben ik in de condoom klaargekomen

Reageren
    John (moderator)

Ik begrijp het helaas niet helemaal. Als je Engels je moedertaal is, schrijf het dan in Engels….

Reageren
    Steven

Ik ben spanish. De neuken was met condoom Is okey toch!
    De borsten likken bestaat er kans op soa of iets anders? Als de prostituee een ziekte hebt

Reageren
    John (moderator)

Dan is er toch niks aan de hand

Reageren
    Steven

Dankje wel, maar vraag me af of het mogelijk is om HIV te krijgen door een borst te zuigen van een vrouw waarvan ik niet weet of ze met HIV besmet is of ofdat ze zwanger is. (Komt er vocht uit de borsten van vrouwen ook als ze niet zwanger zijn dus

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet met HIV besmet

Reageren
    Steven

Thnx ik ben echt bang en kon niet slapen
    Sws ga ik testen
    Maar weetje iets of heb je iets gehoord over de Wallen als de vrouwen moten testen?En als die misschien Hiv hebben of dat staat niet in de wallen

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden.

Reageren
    Steven

Wanneer raad je me aan om te testen? 4 weeken of meer
    Kan ik hier PCR Nat test doen?

Reageren
Reageer op: Vraag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.