- Monster18 februari 2018 om 17:39
Dus ..
Ik heb 3 dagen geleden 2x pillen in 1 keer geslikt tegen chlamydia..
Mijn vriend, van wie we beiden zeker zijn hij geïnfecteerd is door mij heeft hier nog niks voor geslikt i.v.m wachten op aankomst behandeling.Nu hebben we net seks gehad in de douch en slaapkamer. Voor beiden een nieuwe condoom gebruikt.
Hij heeft wel aan mijn vagina gezeten (niet erin) en ik hem afgetrokken en een lik aan zijn penis gegeven.
Ook droogneuken waarbij ik mijn ondergoed aanhield.
Heel dom allemaal ik weet het.Grote kans? Nieuwe test komt er wel. Maar ivm buitenlandse stage weinig tijd om hier 3 weken op te wachten voor hertest.
Ook vroeg ik mij af aangezien wanneer je met de kuur begint niet alle bacterien gelijk wegzijn in mijn lichaam hoe dit in elkaar zit.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 februari 2018 om 18:08Het kan na de kuur gewoon nog 7 dagen duren voordat alle bacteriën dood zijn door de kuur. Niets meer en niets minder dan dat. Ik denk dat de kans op een herbesmetting wel aanwezig is. hij had immers nog geen kuur gestart. Ik begrijp alleen niet zo goed wat je bedoeld met “wachten op aankomst van de behandeling”….
Reageren
hebben jullie alle twee een test laten doen?Monster18 februari 2018 om 18:34nee alleen ik.
Hij heeft de medicatie nog niet binnen..
Ik heb 3 dagen geleden 2 pillen geslikt (dit was mijn kuur weet alleen de naam niet meer ..)
Beiden keren seks met condoom gedaan. “Droogneuken” met alleen ik ondergoed aan, en die lik op zijn penis ..
Wat bedoel je precies met de 1ste zin?
ReagerenMonster18 februari 2018 om 18:40We hebben zegmaar 4 maanden al regelmatig seks gehad zonder.
2 weken geleden werd ik opgebeld door de jongen die voor hem was dat hij chlamydia had en hier al bijna een jaar dus mee liep. Kort erna werd dit ook bij mij vastgesteld, en zit hierdoor dus aan de kuur.
Nu weten mijn nieuwe vriend en ik haast wel zeker dat ik hem dit overgedragen heb aangezien we nooit met deden.
Tijdens de kuur dus met.
ReagerenJohn (moderator)
18 februari 2018 om 18:42De eerste zin was een antwoord op je vraag: Ook vroeg ik mij af aangezien wanneer je met de kuur begint niet alle bacterien gelijk wegzijn in mijn lichaam hoe dit in elkaar zit.
Met orale seks kun je ook een soa oplopen. In je mond en keel
Kopen jullie die kuur dan illegaal via internet?
ReagerenMonster18 februari 2018 om 18:56Nee, gewoon van de huisarts zelf, hij heeft ze wel besteld maar niet illigaal. Weet ook niet precies hoe en wat. Maar die heeft hij dus nog niet binnen.
Is er een verschil in de medicatie voor clamydia wanneer dit in je mond zit? Hier ben ik niet op getest .
Neem aan dat een lik of pijpen dus geen verschil maakt..
En met jou antwoord van de 7 dagen bedoel je dat de medicatie nog steeds de bacteriën aangaan is?
ReagerenJohn (moderator)
18 februari 2018 om 19:12Oke…. normaliter heeft de apotheek dat toch in voorraad….vreemd dat de huisarts dan dan zelf besteld…
Het duurt gewoon 7 dagen voordat alle bacteriën zeker dood zijn.
Reageren