Zoeken Vraag het forum

ik heb slijm uit me penis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • quin

goedemiddag

ik loop nu onder tussen al 6 weken hierme

ik heb aldoor na het plassen dat het nadruppel en dan zeg me doktor je moet ff schudde maar ik heb dit nooit normaal hoeve doen dusja wat kan dat zijn en ik heb ook last aldoor van slijmerig doorzicht spul wat uit ne plas buis loop ik heb me al voor een soa test laten teste  en daar kwam allemaal negative van af

maar mij urine is nu en dan veel gele dan normaal en ruik stevig dus en ik heb ook geen sprema meer

dusja nu sins een week heeb ik okk langs van me keel lijk net of en brok in keel zit en ik heb last van me handen en voeten steke de pijn en ik heb nu ook een piep in oor dus ik weet niet wat dit allemaal is  ik hoop iemand dit hier ook is mee heb gehad mijn kan vertellen wat dit is  gr quincy

19 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga in ieder geval terug naar de huisarts en laat controleren of er een urineweginfectie is.

Doe ook eens de test op:  https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    quincy

beste tandor

me urine is al op kweek gezet en urine infectie getest niks was er  ze zij heidere urine schoon maar

Als nu klaar komt is een een klein beetjes sperma en daarna helemaal niks meer  dus dat is ook raar ik slik wel oxazapam ander half per dag ik weet niet of dar er meet te maken heb  gr quincy

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?  En wanneer heb je vooral last van dat doorzichtig spul dat uit je urinebuis komt? Als je een erectie hebt? Of opgewonden bent?

Reageren
    quincy

ik ben 23 jaar  als ik knijp en als klaar bent gekome maar dat geen sperma daarna komt het er uit en ik wel jeuk aan me penis de hele dag door kwam wel 2 hele kleine witte puntje tege op eiken en er zitte okk twee paars stipjes op me eikel dusja

Reageren
    John (moderator)

Dat is voorvocht. Dat is een normaal verschijnsel.

Misschien heb je een irritatie of een schimmelinfectie. Moeilijk om daar ongezien iets over te zeggen. Laat de huisarts ernaar kijken

Reageren
    quin

ja oke ja want me lunt van eikel is wel rood dusja maar ken okk wat vertele  waarom ik geen sperma meer heb vroege  kon zo vaak kome als wil en u komt er niks meer uit ochtends een beetje en dan heledag niks meer  ? gr quinc

Reageren
    John (moderator)

Misschien door de oxazepam…

Reageren
    quin

is dat anti depre sivia pil dan

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat is een benzodiazepine.

Reageren
    quin

en dat ken je sperma beinvloede?

Reageren
    John (moderator)

Het zou je orgasme kunnen beinvloeden.

Reageren
    quin

oke maar dat nadruppel na het plassen dat raar en mij urine sterk ruik  gr quin

Reageren
    quin

ja oxazapam heb als bijwerke ejaculatie en verminderingen verlangen dus zal wel door medicijn kom dat er weinig zaad is

Reageren
    John (moderator)

Dat je urine sterk ruikt, komt doorgaans door eten en drinken.

Reageren
Reageer op: ik heb slijm uit me penis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.