- quin6 mei 2017 om 15:51
goedemiddag
ik loop nu onder tussen al 6 weken hierme
ik heb aldoor na het plassen dat het nadruppel en dan zeg me doktor je moet ff schudde maar ik heb dit nooit normaal hoeve doen dusja wat kan dat zijn en ik heb ook last aldoor van slijmerig doorzicht spul wat uit ne plas buis loop ik heb me al voor een soa test laten teste en daar kwam allemaal negative van af
maar mij urine is nu en dan veel gele dan normaal en ruik stevig dus en ik heb ook geen sprema meer
dusja nu sins een week heeb ik okk langs van me keel lijk net of en brok in keel zit en ik heb last van me handen en voeten steke de pijn en ik heb nu ook een piep in oor dus ik weet niet wat dit allemaal is ik hoop iemand dit hier ook is mee heb gehad mijn kan vertellen wat dit is gr quincy
19 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 16:55Ga in ieder geval terug naar de huisarts en laat controleren of er een urineweginfectie is.
Doe ook eens de test op: https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reagerenquincy6 mei 2017 om 17:17beste tandor
me urine is al op kweek gezet en urine infectie getest niks was er ze zij heidere urine schoon maar
Als nu klaar komt is een een klein beetjes sperma en daarna helemaal niks meer dus dat is ook raar ik slik wel oxazapam ander half per dag ik weet niet of dar er meet te maken heb gr quincy
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 17:30Hoe oud ben je? En wanneer heb je vooral last van dat doorzichtig spul dat uit je urinebuis komt? Als je een erectie hebt? Of opgewonden bent?
Reagerenquincy6 mei 2017 om 17:50ik ben 23 jaar als ik knijp en als klaar bent gekome maar dat geen sperma daarna komt het er uit en ik wel jeuk aan me penis de hele dag door kwam wel 2 hele kleine witte puntje tege op eiken en er zitte okk twee paars stipjes op me eikel dusja
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 18:15Dat is voorvocht. Dat is een normaal verschijnsel.
Misschien heb je een irritatie of een schimmelinfectie. Moeilijk om daar ongezien iets over te zeggen. Laat de huisarts ernaar kijken
Reagerenquin6 mei 2017 om 18:22ja oke ja want me lunt van eikel is wel rood dusja maar ken okk wat vertele waarom ik geen sperma meer heb vroege kon zo vaak kome als wil en u komt er niks meer uit ochtends een beetje en dan heledag niks meer ? gr quinc
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 18:24Misschien door de oxazepam…
Reagerenquin6 mei 2017 om 18:31is dat anti depre sivia pil dan
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 18:35Nee, dat is een benzodiazepine.
Reagerenquin6 mei 2017 om 18:41en dat ken je sperma beinvloede?
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 18:55Het zou je orgasme kunnen beinvloeden.
Reagerenquin6 mei 2017 om 19:29oke maar dat nadruppel na het plassen dat raar en mij urine sterk ruik gr quin
Reagerenquin6 mei 2017 om 19:45ja oxazapam heb als bijwerke ejaculatie en verminderingen verlangen dus zal wel door medicijn kom dat er weinig zaad is
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 23:56Dat je urine sterk ruikt, komt doorgaans door eten en drinken.
Reageren