- Anoniem25 april 2016 om 15:24
Ik heb last van een schimmelinfectie die steeds terugkeert. Wat kan hieraan gedaan worden of hoe komt dit?
7 reactiesReagerenAnoniem25 april 2016 om 17:31Kan door vele dingen komen. Schimmel/candida heeft iedereen alleen als het overlast geeft is er teveel. Kan komen door lage weerstand, door disbalance door heel goed schoonmaken. Door veel suikerrijk eten kun je het extra aanwakkeren. Door anti biotica kan ook disbalance bacterien etc komen zodat schimmel extra aan zou kunnen groeien. Het is trouwens ook geen soa.
ReagerenAnoniem26 april 2016 om 11:44Wat kun je hier best aandoen? Als ik een zalf smeer Daktacor gaat infectie terug weg. Maar wanneer ik stop met smeren komt deze na enkele weken terug. Blijven smeren?
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2016 om 13:06Waar zit die schimmelinfectie? Misschien is daktacort wel niet het goede middel
Reageren
Wie heeft het voorgeschreven?Anoniem26 april 2016 om 15:30Op de penisschacht (halfweg mijn penis). De huisarts. Ik heb de huisarts wel nog niet ingelicht dat deze terugkomt. Het is nu de derde keer dat deze terug komt. Best wel vervelend
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2016 om 16:15Ga dan even terug naar de huisarts. Dan zal er toch een andere behandeling moeten worden gekozen.
Reageren
Heb je een vaste partner? zo ja, heeft je partner dan ook een behandeling gedaan?Anoniem26 april 2016 om 16:53Oke ik maak zo snel mogelijk een nieuwe afspraak. Ik heb wel al veel gelezen en gehoord dat er veel mensen zijn van wie dit terugkeert.. Enig idee wat de andere behandelingen zijn? Mijn vriendin heeft geen last van een infectie..
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2016 om 16:56Het kan best dat ze er geen last van heeft, maar het is toch beter om een behandeling te doen. Het is namelijk mogelijk dat je zo iedere keer opnieuw wordt besmet.
Reageren
Er zijn meerdere behandelingen mogelijk. Andere crème of een behandeling van binnenuit met pillen.