- Anoniem15 juli 2015 om 07:31
Hallo beste mensen ik zou toch graag hulp willen hebben met dit.
ik heb al een paar weken last van rode bultjes (bulten) op mijn voorhuid, penis, balzak.. wel allemaal aan de buitenkant. het begint mega klein net als een puist dan groeit het zoals een zweer.. bij het krabben komen er soms shilfers, als ik het probeer door te prikken komt er alleen maar bloed uit. de bultjes doen geen pijn ze jeuken alleen maar.. ik kan niet zeggen dat het puisten zijn want ze zijn te groot en er komt nooit iets wit uit.. mijn syptomen zijn: jeuk aan de bultjes en voorhuid.. de ene dag heb ik er veel de andere weer weinig.. aub help! ik heb er niet echt last van maar het oogt langs geen kanten.. als ik soa’s opzoek op het internet dan kan ik niets vergelijken.. alleen genitale wratten& talgkliertjes lijken erop maar het zijn nie echt wratten meer puistjes maar kunnen puistjes dan ook op de penis komen? grt3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juli 2015 om 09:52Puistjes zou natuurlijk kunnen…zeker als je schaamhaar scheert…
Een infectie zou ook kunnenOngezien is het moeilijk om te zeggen wat het kan zijn. Ik zou jen dus willen aanraden om naar je huisarts te gaan. Die kan er dan even naar kijken en je zeggen wat het is en wat er dan aan gedaan zou kunnen worden.
ReagerenTtb27 maart 2018 om 20:29ik heb last van rode bulten op mijn penis, is dit erg of is het een soa? Of kan het geen kwaad
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2018 om 23:03zie het andere berichtje
Reageren
https://www.dokter.nl/forum/soa/1601790-rode-vlekken-penis-2/#post-1601790