- Anoniem22 juni 2015 om 16:15
Hallo
Onser mijn eikel op mijn penis heb ik een aantal puntjes waar de huid dus iets uisteekt. Heeel klein. Sommige wit sommige gewoon huiskleur. Geen bloemkoolvorm niks.
zou dit een soa kunnen zijn?Sex heb ik. Ook met prostituees maar altijd veilig.
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 juni 2015 om 16:39Dat is ongezien wat moeilijk te beoordelen.
Reageren
Als het er ongeveer uitziet als op bijgaande foto, is het parelketting. Dat is een heel normaal verschijnsel en niets om je zorgen over te maken.Anoniem22 juni 2015 om 17:59Nee tzijn egt hele kleine puntjes op de penis schacht. Kneep zonet in 1 en toem kwam er wat vocht uit en was die weg. Kunne het puisjtjes zijn? Of ..
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2015 om 19:00Moeilijk te zeggen…..
Reageren
Ik denk dat je er goed aan zou doen om even naar je huisarts te gaan. Die kan er dan even naar kijken. Het zou een herpes infectie kunnen zijn maar zeker weten doe ik het niet.Anoniem22 juni 2015 om 19:53Oke.. ik heb alleen nooit onbeschermde sex gehad behalve met mijn vrouw. Maar ehh ik heb ook geen andere symptomen. Zoals pijn bij plassn. De puntjes doen okk geen pijn . Tzijn ook geen blaasjes….
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2015 om 20:14Zoals ik al schreef: het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen….omdat je schreef dat er vocht uit kwam.
Reageren
Misschien dan gewoon talgkliertjes…het is en blijft lastig zo….Anoniem22 juni 2015 om 20:31Kan daar ook vocht uutkomen? Tis niet egt vocht. Meer puistjes achtig… tzijn geen blaasjes dat verschil zie ik wel
Bijgaand een foto. Die puntjes bedoel ik
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2015 om 20:41Dat maakt het wel wat duidelijker…
Reageren
Het kunnen talgkliertjes zijn of waterwratjes. Aangezien er vocht uitkomt lijken me waterwratjes meer logisch.
Je zou betadinescrub kunnen gebruiken om je huid te wassen. Niet je eikel !! Dan gaan ze sneller weg.Anoniem23 juni 2015 om 13:08Hetlijkt dus geen soa?
ReagerenJohn (moderator)
23 juni 2015 om 13:20Waterwratjes hoeven niet perse een soa te zijn….maar kunnen dus wel door seksueel contact worden overgedragen.
Reageren
Houd er ook rekening mee dat zo nogal besmettelijk zijn.
Je kunt natuurlijk altijd even bij je huisarts langs gaan. Die kan het dan net even beter bekijken.