Zoeken Vraag het forum

soa of stress?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag,

Ik ben bang dat mijn nieuwsgierigheid mij de das heeft omgedaan. Ik ben een jongen van 18 en ik las op internet allerlei dingen over anale stimulatie en dat wel meer mannen dat doen. Ik vond zo’n vier dagen geleden een speeltje in de kast en was nieuwsgierig naar hoe het zou voelen. Ik heb het toen schoon gemaakt met het warmste water uit de kraan en met zeep. Achteraf schaam ik me er heel erg voor en ik durf het ook niet met mijn ouders te bespreken.. die zouden gelijk denken dat ik homoseksueel ben (Terwijl dat niet zo is). De dag erna kreeg ik erg rare buikpijn en ik had ineens diarree. Nu, twee dagen later, heb ik overal jeuk en ook een brandend gevoel op mijn penis. De hypochonder in mij gaat dan allerlei dingen opzoeken op internet en daar komen dan natuurlijk de raarste en engste dingen uit wat bij mij alleen maar meer stress veroorzaakt. Ik weet zelf niet of mijn ouders iets hebben qua soa’s of dat dit soort klachten ook gewoon kunnen ontstaan door de stress. Zoals ik al zei schaam ik me er heel erg voor, normaal gesproken doe ik dit soort dingen niet.. sorry als ik misschien te doemdenkend ben, maar door de klachten en de dingen die ik lees op internet word ik toch een beetje bang.. kan iemand mij misschien helpen?

Bvd

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen wat er aan de hand is.
    Ik denk dat je er toch goed aan doet om even naar je huisarts te gaan.
    [quote] ik durf het ook niet met mijn ouders te bespreken.. die zouden gelijk denken dat ik homoseksueel ben (Terwijl dat niet zo is)[/quote] Dat zal nog wel meevallen. Ik denk dat je je ouders onderschat.

Reageren
Reageer op: soa of stress?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.