- Anoniem17 november 2013 om 20:28
Hallo,
Even een achtergrond. Ik ben een grote jongen/man van nu 29 met een onder gemiddeld penis formaat. Hierdoor heb ik nog nooit sexueel ervaring op gedaan. Naar de hoeren wil ik niet en eerlijk gezegd zit ik er ook niet meer mee.
Ik ben besneden en ongeveer 2 jaar geleden merkte ik een litteken achtige cirkel aan de onder kant van mijn penis. Het was een plotselinge ontdekking en dus heb ik het nooit gemerkt dat het opkwam.
Het is klein verhoging van de vlees laag in een cirkel vorm die wit is. Als ik douche absorbeert het gewoon water zoals huid het doet en wordt het wat dikkerig. Als de huid droog is dan is het wat je op de foto ziet. Het is rekbaar.
Ik heb het wel vaker er af proberen te halen met mijn nagels en dan voel je gewoon de huid van je lijf af schuren. Dat doet natuurlijk pijn en dan zie je ook rood vlees er onder en beetje oppervlakkig bloed. Maar, dan is het de volgende dag weer terug.
Het doet zelf niet pijn. Het jeukt niet, het stinkt niet etc. Het ziet er gewoon raar uit. Op het internet heb ik vak gezocht, maar alleen de begin stadia van Syfilis komen beetje in de buurt. Andere gedachte is dat het kanker zou kunnen zijn, maar van de foto’s die ik via het internet heb gevonden kan daar ook geen overeenstemming vinden.
Heeft iemand zo iets gezien of mee gemaakt? zie foto. Alvast bedankt.
2 reactiesReagerenAnoniem17 november 2013 om 20:29[IMG]http://i42.tinypic.com/2mpbt5z.jpg[/IMG]
ReagerenTandor117 november 2013 om 20:59Het lijkt erop dat het plekje op het litteken van de besnijding zit. In moet zeggen dat het mij aan een eczeem plekje doet denken.
Syfilis is natuurlijk haast onmogelijk omdat je nog geen seks hebt gehad. Daar zou je overigens ook nog andere klachten van hebben.
Plekjes van kanker zien er doorgaans ook heel anders uit.Misschien goed om even bij de huisarts langs te gaan.
Reageren