Hey, ik heb asymptomatische herpes aan mijn penis (helaas is iemand besmet zonder ik het wist, 2 dagen na securen contact had ie persoon blaasjes). Zijn er dan ook uitbraken aan de anus? Of is die regio dan veilig?
Dat ligt aan het contact dsat je hebt gehad
Dat zou dan geen probleem moeten zijn. Wie heeft overigens vastgesteld dat je asymptomatische herpes hebt?
Kan niet anders. Ben binnen huwelijk vreemdgegaan, na een contact met partner (die zeker niet is vreemd gegaan) heeft ze die symptomen gekregen.
Ik vind dat nogal een voorbarige conclusie.
Waarom? Ze kan dat toch moeilijk van ergens anders hebben, niet?
Vind het zelf moeilijk, de vrouw waar ik iets mee gedaan had had zeker geen symptomen en kende ik (kan me moeilijk voorstellen dat ze me niet zou zeggen dat ze herpes heeft, al kan alles hè). Maar kan allemaal…
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Welke klachten heeft ze dan?
Ze had twee dagen na ons contact jeuk en blaasjes op haar schaamlippen en paar weken erg ziek geweest.
Ik vrees zelfs nog een complicatie erbovenop, soort myelitis, knie zwak en geneest niet, pijn onderrug, druk op ribben, soms vinger verdoofd (gaat weer weg), stijfheid met momenten enz
Je krijg na 2 dagen geen symptomen van herpes en voor de rest hebben al die klachten niks met herpes te maken. Blaasjes van herpes jeuken niet maar zijn erg pijnlijk. En ook niet met myelitis. Je kunt beter niet googlen en je vrouw zou naar de huisarts moeten gaan
Heb ik gezien bij rivm als complicatie, en is begonnen na de herpes. Haar immuunsysteem is altijd al zwakker geweest. En je leest toch vaak na 2 tot 12 dagen na contact dat je symptomen krijgt.
Als je denkt dat ze die complicatie heeft moet ze toch dringend naar de dokter