Hoi Moderator John en lotgenoten,
ik doe mijn verhaal hier, hopelijk kan iemand mij alsjeblieft raad geven, wat nu te doen?
In november vorig jaar een aantal weken kreeg ik last van mijn plasbuis (rode vlekken, branderig) en drukkend, branderig gevoel in blaas prostaat gebied.
veel plassen en na pijn.
De vriendin met wie ik helaas onveilige seks mee gehad had gaf aan Mycoplasma doorgemaakt te hebben en had geen klachten meer na haar anti biotica kuur 3 dagen Azitrozomine en dacht hierdoor dat het wel oké was.
Ik heb na het vertellen en mijn klachten, gelijk een PCR (plas) test bij de huisarts gedaan met extra mycoplasma
Het resultaat was verbasend NEGATIEF!
Desondankts alle klachten, ontstoken rode geirriteerde plasbuis, mijn huis arts wilde niet naar mijn penis kijken en zei dat het wel oké was, en dat ik moest relaxen omdat de PCR test negatief was.
Waardoor ik met een soort van opgelucht gevoel op reis ging.
Dat duurde maar even en de klachten zich verergerden.
De Meatus (penis opening lipjes gingen uitpuilen en rood) penis opening kreeg litteken weefsel en erge pijnen in prostaat omgeving anus & balzak en de onderbuik
Naar privé ziekenhuizen gegaan, waar ik opnieuw PCR test, urineonderzoek, liet doen en een preventieve 1000 mg Azitrozomine kreeg 2 pillen in 1 keer en een spuit
Dit hielp eventjes en kreeg de klachten twee weken later weer terug...
Kreeg weer erg last van mijn prostaat en onderbuik omgeving en deze met echo's laten controleren. Bloed laten testen op prostaat kanker wat onwaarschijnlijk is op mijn 45 ste. Plasonderzoeken laten doen door een Uruloog.
Ze konden niks vinden.
En gaven me wat Prostaat middelen en uroloog zei dat ze niks konden vinden
Twee maanden later klachten hielden zich aan, mijn plasbuisopening werd ondertussen van een normaal spleetje, een combinatie speldenknop opening spleet.
met branderige rare rauwe rode vlekken binnenin in de opening.
Ik was er klaar mee, en leed mentaal er onder, dure bloedonderzoeken afgedwongen bij de uruloog laten doen in het privé ziekenhuis
Daar kwam uit dat ik negatief was voor alles!
maar wel...
Ureaplasma Urealyticum IgG
Mycoplasma Hommis IgG
Mycoplasma pneumoiae IgG
had doorgemaakt...
Ondertussen had mijn huisarts op mijn aandringen een langdurige antibiotica kuur voorgeschreven, de huisarts die het allemaal niet zo serieus nam, of althans alleen over de basiskennis beschikte, schreef mij 10 dagen Ciproflaxine voor de prostaat klachten.
De klachten verdwenen.... behalve de plasbuis ontsteking bleef
Nu terug in Nederland
Zijn de klachten weer toegenomen..
GGD geweest, getest op basis dingen HIV, Syfilis, Hepatitis B, Chlamydia, Gonorroe, Herpes en zelfs Mycoplasma (weet niet precies welke ze van de 4 getest hebben?) Ga dit navragen.
Alles negatief!
Zit met mn handen in het haar,
Ik heb nog steeds pijnlijke blaas prostaat omgeving, vooral na het plassen en een ontstoken plasbuis Urethritus.
De bacterie lijkt nog steeds actief terwijl we ondertussen 6 maanden verder zijn.
Ik ga zowieso naar de GGD terug en dit bespreken met mijn huisarts
Het zou me heel erg helpen, als iemand mij kan adviseren wat nu te ondernemen?
Sportieve groet.
Op iedereen zijn gezondheid
Ik was er klaar mee, en leed mentaal er onder, dure bloedonderzoeken afgedwongen bij de uruloog laten doen in het privé ziekenhuis
Daar kwam uit dat ik negatief was voor alles!
maar wel…
Ureaplasma Urealyticum IgG
Mycoplasma Hommis IgG
Mycoplasma pneumoiae IgG
Waar is dat gedaan? En is r ook naar andere Ig's gekeken?