Zoeken Vraag het forum

Soa test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alysha

Heyy

Ik wil graag een 2e soa test laten doen. Dit omdat ik nog niet helemaal zeker ben van de resultaat. Ik heb bij de ggd een soa test gedaan en deze was goed. Maar toch betwijfel ik het i.v.m klachten die ik nog heb.

Maar ik denk dat ik niet weer bij de ggd een test kan doen toch? Want ik ben daar al een keer geweest. Bij de HA wil ik het ook niet want deze is niet helemaal anoniem.

Wie kan mij hierbij helpen. Kan ik alsnog een 2e anonieme soa test uitvoeren bij de ggd of niet??

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

In principe kan dat bij de GGD

Reageren
Reageer op: Soa test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.