Zoeken Vraag het forum

Soa of is er andere verklaring?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hallo,

Twee nachten geleden heb ik mijn eerste keer seks gehad. Het gebeurde op een dronken avond met een meisje dat ik totaal niet kende. Nu heb ik sinds dat geval (lichte) pijn aan mijn ballen en deze ochtend een licht brandend gevoel tijdens het plassen. Het leek me drastisch om na zo een korte tijd direct vast te stellen dat ik een soa heb opgelopen, maar ik ben toch een beetje bezorgd en weet niet wat ik moet doen. Ik heb nog geen rare afscheiding uit mijn plasser of zichtbare kenmerken in mijn genitale zone opgemerkt.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Niet erg waarschijnlijk dat het van een soa is. Een urineweginfectie zou wel kunnen. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Soa of is er andere verklaring?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.