Aften in mond een symptoom van soa/hiv?

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Hallo ik heb 4 a 5 weken terug onveilig contact gehad en 2 a 3 weken erna kreeg ik1 aft op mijn wang enna 1 week is deze weggegaan nu 4 a 5 weken later heb ik 6 aften op mijn wang waarvan 1 aan binnenkant lip voor de rest ben ik gewoon een beetje bleh , niet veel energie , nu ben ik naar dokter geweest en zei zij dat het kon zijn dat mijn immuunsysteem een dip heeft en zei me dat het idd aften zijn , en dat de kans klein is dat het een soa of hiv is maar wat denken jullie hiervan? Ook binnen 1 week (5 weken na onveilig contact) ga ik een test laten doen op soa en hiv .

Mvg Ama

Reactie

Aften zijn geen Ars symptomen. Verder kan ik zo geen inschatting doen .als je niet meer details geeft over je risico.

Reactie

Onveilig contact gehad anaal en oraal  5 weken geleden  maar heb geen enkel ander symptomen  , heb wel even opgezette lymfeklieren gehad in lies maar kan natuurlijk vanalles geweest zijn en soms wat keelpijn maar natuurlijk kan dit ook vanalles geweest zijn .

Reactie
Reageer op: Aften in mond een symptoom van soa/hiv?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief