- Anoniem12 september 2018 om 09:13
Hallo,
Ik heb op 5 augustus 1 malig seksueel contact gehad met een Nederlands meisje, dit seksueel contact was in de vorm van zij die mij pijpte, verder is er niet iets gebeurd. Ik ben naar mijn dokter geweest aangezien ik een enotme angst heb om een soa te krijgen, hiernaast heb ik andere angsten. In het verleden heb ik ook een soa test uit laten voeren terwijl ik toen 1malig beschermd seksueel contact heb gehad, ook toen werd het afgeraden om een test te doen aangezien het niet nodig was. Dat bleek achteraf ook niet nodig te zijn.
Bij mijn bezoek aan de huisarts heb ik alles uitgelegd en hij heeft mij verteld dat het eigenlijk niet nodig is om me te laten testen, en daarbij alle soa’s toegelicht en (ongeveer) uitgesloten. Daarbij lichtte hij toe dat dit mbt mijn angst ook geen verstandige zet was, omdat ik dan weer ging zoeken naar bevestiging. Ook heb ik contact gehad met soaaids en zei zeiden hetzelfde, de kans was simpelweg te klein.
Ik zou hier graag nog een keer om advies willen vragen zodat ik het hopelijk kan afsluiten en deze ene onschuldige keer kan afsluiten. Ben erg benieuwd of u het eens bent met mijn huisarts en soaaids.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 september 2018 om 09:20Neem het advies van de huisarts en soa-aids nou maar gewoon aan.
ReagerenAnoniem12 september 2018 om 09:35Dankuwel Tandor! Dan laat ik het voor deze keer lopen. Mocht ik een relatie krijgen dan ga ik wel vóór het contact me laten testen.
ReagerenAnoniem12 september 2018 om 09:36Bent u het eens met mijn dokter en soa-aids of zegt u dit om mij gerust te stellen haha?
ReagerenJohn (moderator)
12 september 2018 om 09:38Ik ben het er helemaal mee eens.
ReagerenAnoniem12 september 2018 om 09:56Dankuwel!
Reageren