Zoeken Vraag het forum

Graag uw mening

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb op 5 augustus 1 malig seksueel contact gehad met een Nederlands meisje, dit seksueel contact was in de vorm van zij die mij pijpte, verder is er niet iets gebeurd. Ik ben naar mijn dokter geweest aangezien ik een enotme angst heb om een soa te krijgen, hiernaast heb ik andere angsten. In het verleden heb ik ook een soa test uit laten voeren terwijl ik toen 1malig beschermd seksueel contact heb gehad, ook toen werd het afgeraden om een test te doen aangezien het niet nodig was. Dat bleek achteraf ook niet nodig te zijn.

Bij mijn bezoek aan de huisarts heb ik alles uitgelegd en hij heeft mij verteld dat het eigenlijk niet nodig is om me te laten testen, en daarbij alle soa’s toegelicht en (ongeveer) uitgesloten. Daarbij lichtte hij toe dat dit mbt mijn angst ook geen verstandige zet was, omdat ik dan weer ging zoeken naar bevestiging. Ook heb ik contact gehad met soaaids en zei zeiden hetzelfde, de kans was simpelweg te klein.

Ik zou hier graag nog een keer om advies willen vragen zodat ik het hopelijk kan afsluiten en deze ene onschuldige keer kan afsluiten. Ben erg benieuwd of u het eens bent met mijn huisarts en soaaids.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Neem het advies van de huisarts en soa-aids nou maar gewoon aan.

Reageren
    Anoniem

Dankuwel Tandor! Dan laat ik het voor deze keer lopen. Mocht ik een relatie krijgen dan ga ik wel vóór het contact me laten testen.

Reageren
    Anoniem

Bent u het eens met mijn dokter en soa-aids of zegt u dit om mij gerust te stellen haha?

Reageren
    John (moderator)

Ik ben het er helemaal mee eens.

Reageren
    Anoniem

Dankuwel!

Reageren
Reageer op: Graag uw mening
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.