- Koen10 mei 2017 om 07:48
Hoi,
2 maand geleden kreeg ik plots pijn tijdens het plassen en afscheiding, toen getest op SOA en alles kwam negatief terug.
Toen antibiotica gekregen en die jammer genoeg slecht ingenomen (2 dagen overgeslaan)… Maar de last was wel weg.
Voor een week, want nu heb ik al om enkele weken om de 2 dagen ofzo dat het eens brandt tijdens het plassen. Maar toch iets teveel aanwezig om normaal te zijn.
Voor de rest geen last, geen afscheiding, niet meer of niet minder moeten urineren.
Kan een blaasontsteking, daar ga ik vanuit dat het is, zo lang aanwezig blijven? Of gaat die vanzelf weg?
Vriendelijke groeten
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 mei 2017 om 10:22Omdat je de kuur niet goed hebt gebruikt, is het nog maar de vraag of ze wel helemaal weg is geweest. Terug naar de huisarts dus
ReagerenVon22 juni 2018 om 12:39hallo, vorige week een kuur gehad voor blaasonsteking had ook wat last van wat bloed bij wc gaan, kuurtje afgemaakt en dacht nu is het oke tot ik 2 dagen later weer wat bloed zag.. urine nagekeken zat niets van een onsteking …drink heel veel , gaarne atwoord bvd Von
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2018 om 12:57Moeilijk om daar zo iets over te zeggen… aks die klachten blijven aanhouden, in ieder geval terug naar de huisarts gaan
ReagerenAnnoniem15 september 2018 om 19:15Hallo,
Reageren
Ik heb laat van branderig gevoel tijdens het plassen, en af en toe jeuk kan dit een blaasontsteking zijn of niet?John (moderator)
15 september 2018 om 22:19Dat zou. Ga dan met de klachten naar de huisarts
Reageren