Zoeken Vraag het forum

Hoestend en ademhappend wakker worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Japie Krekel

Hallo,

Elke winter is het bijna raak en gisteren weer: midden in de nacht word ik hoestend wakker, naar adem happend. Een hele nare ervaring die me al meerdere keren is overkomen. Ik woon in een kleine studio en het gebeurt ook alleen als ik mijn raam dichtdoe. Doe ik deze open (vlakbij mijn bed), dan heb ik er nooit last van. Echter, nu het weer winter wordt, is het al te koud om mijn raam open te laten.

Zelf vermoed ik dat het te maken heeft met een slechte ventilatie in mijn studio. Met alle ramen dicht, voel ik terwijl ik wakker ben al dat mijn neus enigzins verstopt begint te raken…weet iemand wat de oorzaak is en wat ik ertegen kan doen??

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je zult dan toch beter moeten ventileren

Reageren
Reageer op: Hoestend en ademhappend wakker worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.