Zoeken Vraag het forum

Relatie breuk na 13 jaar (Jeugd liefde)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Sinds kort zijn ik en mijn vriendin uit elkaar, mijn wereld is letterlijk ingestort. Wij hadden trouw- en kinderwensen, wij wilden tot onze dood bij elkaar blijven.
    Maar het mocht niet zo zijn.
    De reden van onze breuk is omdat wij niet goed in onze vel zitten, dit heeft met werk, relatie en andere redenen te maken.
    Ik ben uit huis gegaan en ben bij mijn moeder gaan wonen voor een tijdje om onze relatie beter te maken.
    Maar zij wou niet meer verder omdat zij ontzettend in de dip zit, en wilt weer gelukkig worden en haar zelf ontdekken.

Ik heb tegen haar gezegd dat een relatie een up&downs heeft en als we van elkaar houden moeten we ervoor werken en/of knokken. Maar zij wilt dit echter niet.
    Terwijl we nog van elkaar houden.

Ik wil van jullie wel weten of er misschien meer aan de hand is of dat echt is wat ze me vertelt heeft.

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Hai ik denk wel dat het echt is ik heb precies hetzelfde hier thuis nu heel moeilijk ja hoe gaat het nu? Groetjes A

Reageren
Reageer op: Relatie breuk na 13 jaar (Jeugd liefde)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.