Zoeken Vraag het forum

eerste keer seks? help me ik word gek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo, ik heb nu een tijdje een vriend en we willen allebei heeeel graag nou eigenlijk seks met elkaar, we zijn allebei nog maagd maar we hebben voor de rest al alles samen uitgeprobeerd op seksueel gebied.
    We hebben t een maandje geleden geprobeerd alleen toen ging ie er gewoon niet in, niet eens een beetje het lukte gewoon niet.
    paar dagen geleden hebben we het weer geprobeerd en ik was veel ontspannender en natter/geiler dus hoopte dat het deze keer echt zou lukken met niet veel pijn, maar het lukte weer zowat niet hij kon er wel een stukje meer in maar ik schreeuwde het uit van de pijn en we zijn ook gelijk gestopt daarna bloedde ik wel heel licht.
    Moeten we het gewoon nog een keer proberen en hoort dit erbij? of is er misschien wat loos bij mij? en gaat het volgende keer wel lukken omdat ik nu bloedde? en is dat dan dat ik nu ben “ontmaagd?”( 2 sec haha).
    AUB HELP ME ik zit er erg mee

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?
    Het zal maagdenvlies zijn dat in de weg zitten. Bij de eerste keer scheurt dat in de regel. Dat kan even zeer doen en bloeden. Als het de volgende keer wr niet lukt omdat het zoveel pijn doet, ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken. Het zou kunnen da je maagdenvlies iets te dik of te stug is.

Reageren
    Anoniem

Ik ben 15 maar het lichaam van een 17 jarige ben ook al sinds mijn negende ongesteld het is allemaal heel snel gegaan,
    moet ik de volgende keer gewoon door de pijn heen ook al doet het heel veel pijn en gewoon doorduwen?

Reageren
    John (moderator)

Nee. Als het erg pijn doet moet je stoppen. Ga dan naar je huisarts

Reageren
    Anoniem

Als ik naar de huisarts ga, wat zouden ze daar dan hieraan doen zodat ik wel “seks” kan hebben?

Reageren
    John (moderator)

Eerst zal dan eens gekeken moeten worden wat de oorzaak is. Hoe dat de opgelost kan worden bespreek je de met de huisarts

Reageren
    Anoniem

oke dankjewel, zal ik dan nu naar de huisarts gaan of het nog een keer proberen voor de derde keer en als het dan niet lukt pas naar de huisarts gaan?

Reageren
    John (moderator)

Dat is een beslissing die je zelf moet nemen

Reageren
Reageer op: eerste keer seks? help me ik word gek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.