- Anoniem14 augustus 2016 om 23:16
hallo, ik heb nu een tijdje een vriend en we willen allebei heeeel graag nou eigenlijk seks met elkaar, we zijn allebei nog maagd maar we hebben voor de rest al alles samen uitgeprobeerd op seksueel gebied.
We hebben t een maandje geleden geprobeerd alleen toen ging ie er gewoon niet in, niet eens een beetje het lukte gewoon niet.
paar dagen geleden hebben we het weer geprobeerd en ik was veel ontspannender en natter/geiler dus hoopte dat het deze keer echt zou lukken met niet veel pijn, maar het lukte weer zowat niet hij kon er wel een stukje meer in maar ik schreeuwde het uit van de pijn en we zijn ook gelijk gestopt daarna bloedde ik wel heel licht.
Moeten we het gewoon nog een keer proberen en hoort dit erbij? of is er misschien wat loos bij mij? en gaat het volgende keer wel lukken omdat ik nu bloedde? en is dat dan dat ik nu ben “ontmaagd?”( 2 sec haha).
AUB HELP ME ik zit er erg mee7 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2016 om 07:45Hoe oud ben je?
Reageren
Het zal maagdenvlies zijn dat in de weg zitten. Bij de eerste keer scheurt dat in de regel. Dat kan even zeer doen en bloeden. Als het de volgende keer wr niet lukt omdat het zoveel pijn doet, ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken. Het zou kunnen da je maagdenvlies iets te dik of te stug is.Anoniem15 augustus 2016 om 20:41Ik ben 15 maar het lichaam van een 17 jarige ben ook al sinds mijn negende ongesteld het is allemaal heel snel gegaan,
Reageren
moet ik de volgende keer gewoon door de pijn heen ook al doet het heel veel pijn en gewoon doorduwen?John (moderator)
15 augustus 2016 om 22:06Nee. Als het erg pijn doet moet je stoppen. Ga dan naar je huisarts
ReagerenAnoniem15 augustus 2016 om 23:04Als ik naar de huisarts ga, wat zouden ze daar dan hieraan doen zodat ik wel “seks” kan hebben?
ReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2016 om 23:11Eerst zal dan eens gekeken moeten worden wat de oorzaak is. Hoe dat de opgelost kan worden bespreek je de met de huisarts
ReagerenAnoniem16 augustus 2016 om 12:45oke dankjewel, zal ik dan nu naar de huisarts gaan of het nog een keer proberen voor de derde keer en als het dan niet lukt pas naar de huisarts gaan?
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2016 om 17:12Dat is een beslissing die je zelf moet nemen
Reageren