Zoeken Vraag het forum

Psas

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anomama

Hoe gaat het met je madelief?

Patricia

Hallo,
    Ik ben een vrouw van 44 en ik heb het ook regelmatig, d.w.z. dagelijks, vaak 2x per dag. Het lijkt in relatie te staan met stress in mijn geval. Elke keer als ik stress ervaar, wat de laatste 2 jaar aan de hand is word ik zo geil.. heel raar. Ik help mezelf dan en nadat ik een orgasme heb gehad, is het over. Het lijkt wel steeds langer te duren tot het orgasme, wat dan weer een onbevredigend gevoel geeft.
    Ik lees verhalen op dit forum dat mensen hier de hele dag last van hebben, dus het kan erger, maar zou het ook een soort verslaving kunnen zijn? Ik probeer er steeds niet aan toe te geven maar dat lukt eigenlijk niet..

Reageren
    Lies

Goedemiddag,
    Zijn er ook mensen die uiteindelijk weer een positieve ervaring hebben en er toch vanaf zijn gekomen?
    Zelf loop ik al lang met allerlei ‘sensorische’ klachten en lijkt dit er ook weer bijgekomen.. wat maakt dat ik denk dat het door hoge stresslevels en een angststoornis komt.
    Als mens komen we met name op sites als deze wanneer we hoog in paniek schieten, maar er moeten ook mensen zijn die ook een positief beeld kunnen tegen brengen? Althans, dat hoop ik…

Reageren
Reageer op: Psas
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.